Marantz Model 9 Mono Blokken

Gestart door negotiata, juni 27, 2011, 22:35:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

negotiata

Op ebay net langs de pot gepist.

Had gehoopt ze binnen te halen maar helaas niet gelukt. Ik had er 5000 voor over maar ze zijn gevlogen voor 7450.

Die kom ik nooit meer tegen :(

JohnWx

heb je een linkje van de veiling van de Model 9
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Erg jammer dat je die misgelopen bent.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

negotiata

Life is a bitch thenn you marrie one...

JohnWx

Citaat van: negotiata op juni 27, 2011, 23:23:27
Life is a bitch thenn you marrie one...

straks heb je die 50 euro net nodig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

negotiata

Die blokken zijn gewoon een investering. Ze worden alleen maar meer waard.

Ik had me zo erop verheugd om ze thuis aan te sluiten ...

Genoeg geweest dromen zijn bedrog..

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

bas focal marantz

Had gehoopt ze binnen te halen maar helaas niet gelukt. Ik had er 5000 voor over maar ze zijn gevlogen voor 7450.


Citaat van: jwx op juni 27, 2011, 23:21:02
en dat op 50 euro  shutup

En de rest.

Vinyl_Fuchs

Zeker zonde, maar ook een hoop geld. Maar ja, hobbies kosten geld. Een tijdje geleden op ebay ook een marantz tuner 150 misgelopen op 105€ na. Uiteindelijke verkoopprijs was 655€ voor een prachtexemplaar.

Daarom heb ik nu wel een sony scd 555 es met vacuum electronics state modificatie door Art-Speak kunnen kopen. Kan ik ook mijn cd's afspelen op de vintage set's.

Mijn uiteindelijk droom is: een set buizen monoblock's (2A3 of 300B of 845, single ended) met een goede buizenvoorversterker en goede buizen phonotrap. Uiteindelijke keuze voor welke buis laat ik nu nog even open.

Groetjes Roy Vossen


Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

RM3100

Kon het niet laten deze http://www.ebay.com/itm/Complete-Marantz-Tube-system-Incredible-/220834438249?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item336ac21c69 Marantz tube set hier te vermelden.
Zeldzaam mooi en zeldzaam.

$35000... ach, als ik het geld had/kon missen...

Vlearmoes

Wat dacht je van een mooie Classè CA-150    hou je geld over voor een andere upgrade  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v