computer op Marantz NR 1501

Gestart door elmarius, juli 20, 2010, 13:27:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elmarius

Hoi allemaal,

Ik heb een Marantz NR 1501 gekocht en wil alles via hdmi aansluiten zodat ik alleen maar een kabel naar de tv overblijft. Helaas lukt het mij niet om mijn Mac-mini goed aan te sluiten. Heb wel de mac via dvi-hdmi en glasvezel (optisch). ik kan de geluid niet toewijzen aan de hdmi aansluiting via de marantz. Ids het wel mogelijk om dat voor elkaar te krijgen om moet ik dan toch wel de beeld via hdmi naar tv en geluid digitaal via marantz?

Alvast bedankt,


Marius

Vlearmoes

In de pc moet je aangeven dat het geluid met de videokaart mee moet lopen of niet
maar in jou geval kan dat niet!!   dvi ondersteunt geen geluid !

Daarvoor heb je de optische weg gekozen; dus in pc ook aangeven dat geluid daar heen moet  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Verder bij het INPUT MENU aangeven welke ingang je hebt gekozen en welke aansluiting daarbij hoort/wilt hebben
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

elmarius

Het is toch wel gelukt om de geluid aansluiting ( optisch) toe te wijzen aan de hdmi ( dvi-hdmi) aansluiting. Helaas valt de beeld weg als ik via de input schakel effe ergens anders. De geluid blijft wel goed maar het beeld gaat niet meer aan. Als ik de computer opnieuw start doet ie het weer tot ik weer schakel.

Herkent iemand deze probleem?

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

elmarius


Marvin