sr5004

Gestart door sanjuud, juli 12, 2010, 21:47:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanjuud

hallo iedereen, een vraag aangaande de sr5004 wat betreft betrouwbaarheid:

Na een luistersessie kwam deze receiver in mijn prijsklasse als beste uit de bus, had er ook een set vloerstaanders bij uitgekozen evenals de rest van de ht setup.

Thuis gekomen heb ik nog het een en ander nageslagen op het www en kwam al surfend tot de conclusie dat er een grote uitval is met dit type xxx4.
De POD "pop of death".

Wat is hier van waar en zijn er gevallen bij jullie bekend over dit fenomeen??

Had ik eidelijk een leuke set samengesteld....... dan lees je over de POD. :(

Stadium III

Lekker mee draaien en genieten !

Er is idd POD maar als je kijkt over een percentage waar het over gaat en wat er verkocht wordt is de kans zeer klein
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ValentinoA

grappig, heb eergisteren datzelfde bericht gelezen op kieskeurig :p

Zal even hier antwoorden dan: ik heb 'm ook al paar maanden, gebruik 'm niet zo heel veel though: occasioneel filmpje of gamen (receiver staat bij mij dus niet alle dagen aan, soms zelfs weekje niet).. voorlopig nog geen PoD gehad ondanks dat ie met dit weer ENORM heet wordt. Je verbrandt bijna je fikken (ok ik overdrijf). Wel last van ruis in linkerkanaal, maar zodra film opstaat of game dan hoor je daar (gelukkig) niks van.

Ik denk dat je beetje geluk moet hebben ermee (of omgekeerd), want remember.. tevreden klanten melden vaak niet dat ze tevreden zijn, ontevreden net wel.. dus tvalt maar te zien hoeveel mensen on the whole dit probleem eigenlijk hebben.
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii