aansluiten SR A/V receiver

Gestart door ALFIrE, juni 10, 2010, 09:10:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALFIrE

stefan, dank voor de reactie!

kan je aub es nakijken hoe je dit hebt ingesteld?

ik heb inmiddels ook al geprobeerd met een s-videokabel, zonder succes...

strekel

Doe ik, ik zal het wel eens na kijken hoe ik het heb zitten hier en laat het je weten.

grtzzz Stefan
Marantz SR5013 - Marantz UD5005 - Jamo X3M 10 (front) - JAMO S62CEN (center) - Sony ss-sr15 (achter) - Magnat motion 250A (sub) - LG OLED55C8PLA - Horizon mediabox - Logitech Harmony One - Nintendo Wii - PS4

Vlearmoes

Citaat van: ALFIrE op juni 13, 2010, 14:43:44
stefan, dank voor de reactie!

kan je aub es nakijken hoe je dit hebt ingesteld?

ik heb inmiddels ook al geprobeerd met een s-videokabel, zonder succes...

Waarschijnlijk moet je op je ab meerdere keren drukken op OSD om beeld te krijgen (pal/ntsc)

succes en je hebt mijn pm ook nog
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

strekel

Ik heb op mijn dvd knopje om moeten zetten van RGB naar component de component kabels gaan naar mijn SR naar de component in DVD en HDMI out naar de tv en werkt geweldig en in het menu naar input setup en even in de rij kijken van dvd en bij de compo ingang kijken en die staat bij mijn op 2 en de audio heb ik coax op 3 zitten en de HDMI staat ook op 2 maar die heb je niet in gebruik voor de dvd. Hopelijk heb ik je hier mee kunne helpen.

Grtzzz Stefan
Marantz SR5013 - Marantz UD5005 - Jamo X3M 10 (front) - JAMO S62CEN (center) - Sony ss-sr15 (achter) - Magnat motion 250A (sub) - LG OLED55C8PLA - Horizon mediabox - Logitech Harmony One - Nintendo Wii - PS4

ALFIrE

nogmaals geprobeerd zonder resultaat...

dvd staat op component, sr op component bij dvd, ...

wel klank geen beeld.

spijtig, is dus een extra kabel naar de tv

strekel

Sorry ik snap er nix van hoe het kan dat je geen beeld krijgt heb je wel een component kabel en de goede kleuren op elkaar zitten anders werkt het ook niet want ik heb alleen 1 hdmi naar me tv lopen en meer niet rest allemaal op de SR.

grtzzz Stefan
Marantz SR5013 - Marantz UD5005 - Jamo X3M 10 (front) - JAMO S62CEN (center) - Sony ss-sr15 (achter) - Magnat motion 250A (sub) - LG OLED55C8PLA - Horizon mediabox - Logitech Harmony One - Nintendo Wii - PS4