Sony TA-F770 probleem

Gestart door PM95, april 19, 2010, 12:49:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Vanaf vandaag doet zich het probleem voor dat de versterker op het moment dat je hem aanzet het rode lampje vd aan/uit knop vaak rood blijf branden,terwijl met het aanzetten het lampje na een paar seconden groen op hoort te lichten.
Met andere woorden de ene keer springt die gewoon aan en speelt muziek als een tierelier en de andere keer verdomt hij om op groen te springen.

@ Jon,heb jij een idee ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op april 19, 2010, 12:49:06
Vanaf vandaag doet zich het probleem voor dat de versterker op het moment dat je hem aanzet het rode lampje vd aan/uit knop vaak rood blijf branden,terwijl met het aanzetten het lampje na een paar seconden groen op hoort te lichten.
Met andere woorden de ene keer springt die gewoon aan en speelt muziek als een tierelier en de andere keer verdomt hij om op groen te springen.

@ Jon,heb jij een idee ?

ingangs relais  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Dat denk ik ook aan,aangezien het ding uren achter elkaar staat te draaien zonder probs ,het opstarten enkel geeft problemen  nopompom

dus niet meer uitzetten totdat het gefixed is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op april 19, 2010, 17:33:40
Dat denk ik ook aan,aangezien het ding uren achter elkaar staat te draaien zonder probs ,het opstarten enkel geeft problemen  nopompom

dus niet meer uitzetten totdat het gefixed is .

woon je in de regio Nijmegen ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HAL9000

Citaat van: Marco op april 19, 2010, 17:33:40
Dat denk ik ook aan,aangezien het ding uren achter elkaar staat te draaien zonder probs ,het opstarten enkel geeft problemen  nopompom

dus niet meer uitzetten totdat het gefixed is .

ja dit is Nog niet een groot probleem. Het is terug te koppelen aan een slechte binding ergens.
Die wel en soms niet kortsluiting veroorzaakt. Toevallig heeft mijn broer deze versterker.
Zit bom vol slechte plekken helaas, soldeerbout tin en engelen geduld :)

NIET MEER AANZETTEN! voor hetzelfde geld klapt die uit elkaar....  :|
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

Sinds gisteren is de Sony weer 100% , KT88 heeft hem gefixed en er waren een aantal slechte bindingen,het meet nu goed en ik heb de versterker al ruim de sporen gegeven zonder dat deze een krimp geeft.

Fijn ding hoor !  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HAL9000

 :evil: zei ik toch al!!altijd hetzelfde bij die dingen.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!