beetje verplicht leesvoer

Gestart door BernHardN, februari 12, 2010, 10:57:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BernHardN

Ik heb hem even direct naar Marantz door gelinkt maar veel interessant leesvoer over andere cd spelers en de bouw hiervan.

even een quote over de HDAM

CiteerSo the HDAM is an amplification stage consisting of 8 discrete transistors and 11 resistors and 4 diodes.
Very nice of Marantz to use discrete components not op-amps, hats off to them, but calling it a revolutionary proprietary high definition stage - is a BIT OF OVERSTATEMENT. Too much marketing BS for my taste. Such output stage was an order of the day back in the times before opamps. Every kid in 1970 could do a stage like this on their first semester of electronics. So I do not consider it such a big deal.
Ken Ishivata "invented " transistors in the same way I "invented " tubes.

http://www.lampizator.eu/LAMPIZATOR/REFERENCES/MARANTZ%20CD-17/Marantz%20CD-17%20player%20with%20tubes..html

JohnWx

http://www.hififorum.nl/index.php?topic=16776.new#new


discussie over netkabels


dat kan en moet ook


maar bij sommige komt er haantjes gedrag naar voren oftewel ik heb een lul van 1 meter 10 en jij maar van 18 cm (erg goed gemiddelde hoor  notworthy)

dan reageer ik op de man die iemand zijn hobby in twijfel trekt en er alleen maar op uit is om iemand onderuit te halen


wat hebben we hier ook een gemoedelijk forum

hello MH is een .....fiel olee olee olee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ze hebben alles weggehaald

het is een forum met nationalistische trekken op hififorum


hoor je niet bij een bepaalde groep val je er buiten


zo jammer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond


renes59

Citaat van: jwx op maart 22, 2010, 13:08:52
ze hebben alles weggehaald

het is een forum met nationalistische trekken op hififorum


hoor je niet bij een bepaalde groep val je er buiten


zo jammer
Neem aan dat je je uitgeschreven hebt, of niet.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 22, 2010, 15:54:04
Neem aan dat je je uitgeschreven hebt, of niet.

yep

maar ben eerst 2 weken geschorst
maar heb duidelijk gezegd dat ik mijn account wil opzeggen en niet inactief


volgens mij zijn er veel familie leden van J.Glimmerveen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 22, 2010, 13:46:26
Ik geef het toe, ik ben een audiofiel.  :lol:

heel goed 5 ..... puntjes anders waren het er 4 ....
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Waarom ben je geschorst, John?

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 22, 2010, 18:12:53
Waarom ben je geschorst, John?

wegens het beledigen ?
ik heb niet gescholden of wat dan ook
heb alleen gezegd dat HIFIFREAK een bepaalde toon had tegen iemand

het ging over netsnoeren

hij is iemand die geen verschil hoort in snoeren dat kan en mag ook
alleen een nieuw lid daar die ook installatie neerzet en aansluit doet dat wel
dan moest het nieuwe lid hem maar is laten zien hoe hij het kan horen

ik zei haantjes gedrag
en ik zei ook dat de toon me niet beviel
dan krijg je als antwoord zoiets van, zullen we maar doorgaan met de dag oftewel negeren
zelf een bommetje neerleggen en dan weg lopen

dan gaat de moderator alles weghalen terwijl ik geen verkeerd woord heb gezegd alleen mijn mening deel en een toon van iemand

krijg je pm met waar ben ik mee bezig dat moet maar buiten het forum om ?
dus ik zeg een forum is juist daar geschikt voor
de moderator was ook aan het dreigen met een foto met een hangslot oftewel mond dood maken

ja verkeerd adres bij mij


ik liet nog wel even blijken naar HIFIFREAK dat hij vooral zo door moest gaan met mensen naar beneden aan het halen


bla bla bla zielig forum daar zo een clubje met leden met x aantal posts


die hebben een bepaalde mening en dat is dan ook enige waarheid ik vond/vind dat verdomd veel lijken op een streng geloof 


als je daar iets niet kan onderbouwen met wetenschappelijk bewezen dan is het niet waar en dus ook niet waarneembaar

daar mag je ook alleen maar deskundige zijn ? als je een ABX test 10 op 10 scoor ? waar gaat het om oftewel discussies van ik heb de langste


word soms zo moe van dat soort mensen dat ik ik wel is denk please god laat me ze tegen komen


ik had ook gezegd laat iemand die dat voelt ervaart hoort in zijn waarde en wees blij of gefrustreerd dat jij dat niet kan


nogmaals STUMPERS zijn het en dan ook nog die moderators die willen alleen maar vriendjes maken met mensen die wat invloed hebben op zo een forum

volgens mij was die partij in 1945 verboden van wijlen Mussert

maar ik ga zo competitie darten tot laterrrrrrrr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Twee weken afkoelen aub. Beledigingen worden niet geaccepteerd


dat krijg ik nu als ik naar dat top forum wil
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ach, dan kom je toch gezellig wat vaker hier.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

soms ga je als man wel is vreemd en vrouw ook anders klopt me stelling niet :schater:


hier is er toch een wat socialer klimaat (behoorlijk)

ook al ben je het niet eens met elkaar

dat zou wat zijn als dat niet eens kan maar wees eerlijk niks meer niks minder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

oi,


citaat /JWX

word soms zo moe van dat soort mensen dat ik ik wel is denk please god laat me ze tegen komen

einde citaat/JWX

stupid heb ik ook wel eens hoor , van die gedachte's.

Ik heb bij sommige mensen die je op internet echt idee , dat ze alleen maar zo'n houding op durven trekken , binnen de veiligheid en anonimiteit van een medium als internet puke
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun