De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Ja, anders gaat kastje niet open. [emoji1]

Marvin

Het betreft hier maar een 'simpele' setup bij m'n vriendin. Qua opstelling zijn er enkel foute posities, -en toch klinkt het binnen de limieten van de gehele keten gehouden geheel zo slecht nog niet.

RHK

#917
Citaat van: marvin op april 19, 2015, 21:09:36
Het betreft hier maar een 'simpele' setup bij m'n vriendin. Qua opstelling zijn er enkel foute posities, -en toch klinkt het binnen de limieten van de gehele keten gehouden geheel zo slecht nog niet.
Ok, ja herkenbaar. Kan je niet met dat tafeltje rechts switchen?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Nee dan zal ik met een moker aan de slag moeten. [emoji1]
Dat is van de openhaard.

Marvin


TurboMarco

Heel sfeervol Marvin , alleen is het niet aan jou besteed  :-D
Wel cool hoe je met die sub bezig geweest bent  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ja dank je wel. Jij hebt ook niet stil gezeten zag ik.
Wat gegoogled op de die woofer uit de Rel. Vind ik altijd wel leuk om te achterhalen wat er in zit.

Marvin


Cornelis1921

Goed werk Marv', ziet er top uit die Rel! O ja, en ik vergeet bijna jouw culinaire kwaliteiten te noemen: :kwijl:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ja dank je Cor! Was wel leuk om te doen ook. Zwart is zwart, maar het ziet er toch wat strakker uit zo.
Zo maar eens een ontbijtje maken.... [emoji4]

Marvin

Deze kleur viel wel in de smaak.



Dus moest het Relletje er ook aan geloven.


sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin

Ja is netjes geworden, dank je... 
Nu met daglicht.

xander32

Die Marvin gaat zo nog een braaf burgermannetje worden  :-D.

Marvin