De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Thanks, nu de kleine er is proberen we wat meer ruimte te scheppen in de woonkamer.
De box en overige spullen van de kleine neemt al veel plek in  :-o


Martin

Wacht maar totdat de kleine gaat lopen en aan de knopjes gaat zitten  clown1

Mooi meubel hoor  :yes:
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

lo

Citaat van: jowa op april 24, 2011, 10:07:15
Thanks, nu de kleine er is proberen we wat meer ruimte te scheppen in de woonkamer.
De box en overige spullen van de kleine neemt al veel plek in  :-o



haha, herkenbaar al is het bij ons al weer heel wat jaartjes geleden. :-D
Alles goed met de kleine, en natuurlijk met jullie?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: Martin op april 24, 2011, 10:10:53
Wacht maar totdat de kleine gaat lopen en aan de knopjes gaat zitten  clown1

Mooi meubel hoor  :yes:

Vandaar dat we een meubel met deurtjes hebben genomen, daar komen alle bronnen achter te staan.
De versterkers komen in het open gedeelte te staan, kan de kleine later alleen aan de volume knop zitten.

jowa

Citaat van: lo op april 24, 2011, 10:12:55
haha, herkenbaar al is het bij ons al weer heel wat jaartjes geleden. :-D
Alles goed met de kleine, en natuurlijk met jullie?

groet,

lo

Met de kleine en ons gaat het uitstekend. De kleine is echt een schatje, slaapt 's nachts al bijna door, huilt alleen als er echt wat is, reageert lekker als je tegen haar praat en natuurlijk het allerbelangrijkste: bij het draaien van de poepluiers is ze kampioen  :-D :-o :schater:

lo

Geweldig, het beeld staat me weer haarscherp voor ogen.  :schater: Ik kan het al weer ruiken :-o
Mooi dat het lekker loopt, veel plezier zo!!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: jowa op april 24, 2011, 10:18:32
Vandaar dat we een meubel met deurtjes hebben genomen, daar komen alle bronnen achter te staan.
De versterkers komen in het open gedeelte te staan, kan de kleine later alleen aan de volume knop zitten.

Heb jij wel eens een amp aangezet met het volume op -/- 10db.  clown1
Vind je vast niet leuk  :schater:

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Een vriend van z'n kleine heeft dat ook een keer gedaan...., de kleine was gelijk genezen en durfde niet meer aan de set te zitten  clown1

Niber

Gewoon de kleine aanleren dat ze er moet afblijven...Lijkt me niet te moeilijk toch? Beetje consequent zijn in het "nee, afblijven. Dat is van papa" zeggen. (Hopelijk gaat het zo...
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

Citaat van: Niber op april 24, 2011, 21:23:04
Gewoon de kleine aanleren dat ze er moet afblijven...Lijkt me niet te moeilijk toch? Beetje consequent zijn in het "nee, afblijven. Dat is van papa" zeggen. (Hopelijk gaat het zo...

mmmmm heb jij kinderen ??

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Stadium III

Je kunt ze het beter leren als verbieden
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Niber

Citaat van: Whisper.nl op april 24, 2011, 21:30:34
mmmmm heb jij kinderen ??

Groet Whisper  byebye
Over vier week verwachten we de eerste...
En kinderen zijn erg leergierig, wordt gezegd, dus dat komt vast goed.

Allemaal goede tips hier voor Jowa al. Misschien hier het opvoed-topic van maken ipv Jowa's set?  :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

jowa

Tips krijg ik uit mijn omgeving al genoeg.
De kleine staat al zo veel in de aandacht (papa's en mama's trots, opa en oma's trots, enz), hier wil ik graag veel aandacht voor mijn audio-hobby en een klein beetje voor de kleine  :wink:

Dus: mooi nieuw meubel hè?  :-D

Stadium III

Ohhhh ons menneke komt aandacht tekort !!hahahaha
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4