De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: jowa op oktober 19, 2019, 08:27:31
Wat een beest van een versterker. [emoji1360]
Veel luisterplezier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Dank je, Jowa  notworthy
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

 :yes:

Komende maandag komt nog een laatste deel raambekleding en dan enkel nog een vloerkleed uitzoeken. Als die er ligt gaat het echt weer tijd worden voor een M&G. En de komende maanden heb ik in de weekenden ook weer wat meer tijd, de voorgaande periode was dat drama.

Citaat van: Zep op oktober 19, 2019, 09:47:18
Dank je Xander, we moeten weer eens een wederzijdse M&G houden, bij jou tenslotte ook een grote upgrade  :yes:

xander32

Overigens ben ik wel erg benieuwd wat dit FM beest heeft gebracht, naar jouw eerste indrukken. Jouw voorgaande versterker was ook geen lûlletje rozenwater.

NB

Citaat van: Zep op oktober 18, 2019, 22:03:54
Het is toch een Nu Vista 600 geworden, dat is zo'n beetje mijn droomversterker:



Ziet er goed uit. Zal ook best zo klinken. Veel luisterplezier.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2019, 10:12:55
Overigens ben ik wel erg benieuwd wat dit FM beest heeft gebracht, naar jouw eerste indrukken. Jouw voorgaande versterker was ook geen lûlletje rozenwater.

De Anthem is een zeer fijne versterker die me veel plezier heeft gegeven. Wat me het eerste opvalt is  hoe zijdezacht de Nu-Vista klinkt, nergens maar dan ook nergens een hard of schelheid te horen. Maar de zachtheid gaat niet ten koste van de details, dat  is belangrijk voor mij. Veel controle en punch. Dat zijn de eerste punten die me opvallen.



De zachtheid van de versterker is ook symbolisch, hij kwam in een fluwelen zak en er zaten witte handschoenen bij  :yes:

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Nb op oktober 19, 2019, 11:04:03
Ziet er goed uit. Zal ook best zo klinken. Veel luisterplezier.

Dank u, NB  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Kijk, dat is met recht een "gewichtige" machine!!
Ziet er goed uit en zal ook zeker zo klinken, geniet ervan!

En idd, mocht je weer een aantal mensen deelgenoot willen maken van het genieten van jouw set dan houd ik me van harte aanbevolen.  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zep

Citaat van: lo op oktober 19, 2019, 12:02:53
Kijk, dat is met recht een "gewichtige" machine!!
Ziet er goed uit en zal ook zeker zo klinken, geniet ervan!

En idd, mocht je weer een aantal mensen deelgenoot willen maken van het genieten van jouw set dan houd ik me van harte aanbevolen.  :-D

Zeker Leo, ik zou het fijn vinden als jij ook komt luisteren, gezellig weer :yes:
Wat mij betreft november/december ergens....beetje afstemming als er nog meer mensen willen komen.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Ook dit jaar ken ik weer de luxe van vrij zijn rondom de feestdagen, twee volledige weken. Nu al zin in.


https://youtu.be/E8gmARGvPlI



😄

Citaat van: Zep op oktober 19, 2019, 12:41:56
Zeker Leo, ik zou het fijn vinden als jij ook komt luisteren, gezellig weer :yes:
Wat mij betreft november/december ergens....beetje afstemming als er nog meer mensen willen komen.

bert50

2 weken voor de kerst lekker hoor.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

Van 14-12 tm 27-12 vrij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: bert50 op oktober 19, 2019, 14:36:12
Van 14-12 tm 27-12 vrij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zou wat mij betreft ook dan kunnen, of anders een dag in het weekend ergens.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Deze spikes heb ik trouwens maar niet gebruikt, het oogt wel mooi maar dan moet ik met dat gewicht de cupjes eronder schuiven en dat valt niet mee. Bovendien is de versterker al zo hoog, vooral in mijn meubel....

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Rob46

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2019, 14:14:17
Ook dit jaar ken ik weer de luxe van vrij zijn rondom de feestdagen, twee volledige weken. Nu al zin in.


https://youtu.be/E8gmARGvPlI



[emoji1]

Heerlijk! De komende week ben ik ook vrij. En met de Kerst al jaren standaard de 2 weken. Oh ja, en de Herfstvakantie, de voorjaarsvakantie en 6 weken zomervakantie. Daarnaast de lange weekenden....Ik zou dit met een andere job echt gaan missen .....