De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: Brutus op juli 16, 2017, 14:51:03
Is inderdaad ook zo, vanaf het moment dat ik voor het eerst op deze site kwam wilde ik een PM11s3, heeft toen alsnog een jaar en 9 maanden geduurd geloof ik  :wink: Snel verkopen houd ik ook niet van, op een paar WBT pluggen na  :roll: :roll: :-D

Die PM11 is best snel gegaan idd, Brutus  8-)
Maar zelfs al ik morgen de perfecte set zou hebben, dan zou ik na verloop van tijd weer iets totaal anders willen.....gewoon omdat ik afwisseling in alles in het leven zoek (op mijn vriendin na dan :angel::yes:

P.s. ze leest mee nu  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Inderdaad ik blijf altijd om mijn heen kijken dat blijft toch je hobby voorlopig ben ik meer dan tevreden [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Dus toch niet alles weg en de overstap naar actieve speakers en een Aurender  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 16, 2017, 18:14:17
Dus toch niet alles weg en de overstap naar actieve speakers en een Aurender  :-D :-D

Breng me niet op snode plannen, Brutus  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: bert50 op juli 16, 2017, 18:11:24
....voorlopig ben ik meer dan tevreden [emoji106][emoji106]

Ja, super set heb je, Bert  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Ssssttttt Brutus eerst nu een paar stoelen gekocht van Leolux daar gaat mijn aurender [emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Alleen met een zwarte Aurender A10 ga ik overstag. Helaas nog te duur voor mijn portemonnee.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: bert50 op juli 16, 2017, 18:48:31
Ssssttttt Brutus eerst nu een paar stoelen gekocht van Leolux daar gaat mijn aurender [emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Altijd goed: Limurgse Kwaliteit.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Nu ook nee de na11 klinkt prima alleen de app soms ze hadden op de show in Tilburg een nieuwe app beloofd .
Alleen niet in welk jaar dat hij uitkomt [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Toch is dat wel iets he, een  super streamer en actieve speakers.....lekker minimalistisch maar doeltreffend  :kwijl:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Klonk geweldig de  Lumin U 1 en de Kii Audio THREE erg mooi


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Mijn broertje is  helemaal happy met Spotify en  Sonos 2x1 en 1x3.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Zou ik daar mee achteruit gaan [emoji23][emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Citaat van: bert50 op juli 16, 2017, 19:11:21
Zou ik daar mee achteruit gaan [emoji23][emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Met een Aurender zeker niet.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Nee dat weet ik wel zeker nee voorlopig houden we het zo [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls