De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

De verwachtingen zijn in ieder geval toren hoog zo te horen  :oops:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 08, 2017, 13:22:16
De verwachtingen zijn in ieder geval toren hoog zo te horen  :oops:

Haha, hoezo dan Brutus?  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Ik durf mijn interpretatie hier niet geheel hard te maken  :roll: :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Nog wat beluisterd Zep of is het rustig op dat gebied? Word toch wel tijd voor wat anders Zep, is al lang geleden dat er iets veranderd is  :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Hehe, Brutus...is idd al lang geleden, beetje saai zo  :yes:

Maar niets meer beluisterd na de Denon PMA-2500NE, wil wat stappen hoger gaan dus ben nog aan het oriënteren en dat ga ik niet te gehaast doen. Komt bij dat het niet altijd even makkelijk is om een lijstje versterkers op eigen speakers te testen  :| 
En ja, de mogelijkheid dat ik de Anthem steeds meer ga waarderen bij het vergelijken is nooit uitgesloten besef ik me nu ook  :roll:

Binnenkort eens naar Gent...of 's Gravenmoer (en dan Marcel  :wink:)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Matt

Citaat van: Zep op juli 15, 2017, 18:27:18
Hehe, Brutus...is idd al lang geleden, beetje saai zo  :yes:

Maar niets meer beluisterd na de Denon PMA-2500NE, wil wat stappen hoger gaan dus ben nog aan het oriënteren en dat ga ik niet te gehaast doen. Komt bij dat het niet altijd even makkelijk is om een lijstje versterkers op eigen speakers te testen  :| 
En ja, de mogelijkheid dat ik de Anthem steeds meer ga waarderen bij het vergelijken is nooit uitgesloten besef ik me nu ook  :roll:

Binnenkort eens naar Gent...of 's Gravenmoer (en dan Marcel  :wink:)

Laat iets weten als je in de buurt bent he  :-D
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Zep

Citaat van: Matt op juli 15, 2017, 19:26:06
Laat iets weten als je in de buurt bent he  :-D

Zeker en vast  :yes:  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Wat valt er in Gent en 's Gravenmoer te beluisteren?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Je pakt het serieus aan Z. De speurtocht naar een andere component, met als doel tot een beter resultaat te komen, is ook een leuk en interresant onderdeel van de hobby  :yes:.



Citaat van: Zep op juli 15, 2017, 18:27:18
Hehe, Brutus...is idd al lang geleden, beetje saai zo  :yes:

Maar niets meer beluisterd na de Denon PMA-2500NE, wil wat stappen hoger gaan dus ben nog aan het oriënteren en dat ga ik niet te gehaast doen. Komt bij dat het niet altijd even makkelijk is om een lijstje versterkers op eigen speakers te testen  :| 
En ja, de mogelijkheid dat ik de Anthem steeds meer ga waarderen bij het vergelijken is nooit uitgesloten besef ik me nu ook  :roll:

Binnenkort eens naar Gent...of 's Gravenmoer (en dan Marcel  :wink:)

Matt

Citaat van: Brutus op juli 15, 2017, 23:34:53
Wat valt er in Gent en 's Gravenmoer te beluisteren?
Ik denk
Gent --> widescreenaudio
's Gravenmoer  --> Audiofile
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Zep

Citaat van: Brutus op juli 15, 2017, 23:34:53
Wat valt er in Gent en 's Gravenmoer te beluisteren?

Daar hebben ze de 40 staan, ik ga ze zelf niet meenemen  :-D

Citaat van: Matt op juli 16, 2017, 09:13:18
Ik denk
Gent --> widescreenaudio
's Gravenmoer  --> Audiofile

Klopt als een zwerende vinger, Matt  :zzz:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: xander32 op juli 16, 2017, 07:53:43
Je pakt het serieus aan Z. De speurtocht naar een andere component, met als doel tot een beter resultaat te komen, is ook een leuk en interresant onderdeel van de hobby  :yes:.

Weet je Xander, zo zie ik het ook.....een speurtocht die het leuk maakt en waar je weer van alles opsteekt is zeker voor mij onderdeel van de hobby. Sowieso is vlug iets kopen en achteraf spijt hebben iets wat ik wil vermijden....en hoef ik ook niet snel "klaar" te zijn. Waarschijnlijk ben ik dat toch nooit want zelfs als ik klaar ben dan wil je na verloop van tijd toch weer eens iets anders proberen, daar schaam ik me totaal niet voor  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Jij ook al niet Jurgen [emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: Zep op juli 16, 2017, 11:12:40
Weet je Xander, zo zie ik het ook.....een speurtocht die het leuk maakt en waar je weer van alles opsteekt is zeker voor mij onderdeel van de hobby. Sowieso is vlug iets kopen en achteraf spijt hebben iets wat ik wil vermijden....en hoef ik ook niet snel "klaar" te zijn. Waarschijnlijk ben ik dat toch nooit want zelfs als ik klaar ben dan wil je na verloop van tijd toch weer eens iets anders proberen, daar schaam ik me totaal niet voor  :-D

Is inderdaad ook zo, vanaf het moment dat ik voor het eerst op deze site kwam wilde ik een PM11s3, heeft toen alsnog een jaar en 9 maanden geduurd geloof ik  :wink: Snel verkopen houd ik ook niet van, op een paar WBT pluggen na  :roll: :roll: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: bert50 op juli 16, 2017, 14:44:01
Jij ook al niet Jurgen [emoji23][emoji23]

Haha, nee Bert, ik geniet van de weg op zich....ik denk dat zelfs jij, terwijl je alle spreekwoordelijke puntjes op de i hebt me je set.....toch altijd ook weer blijft dromen  :yes:

En dat is mooi....tevreden zijn is fijn, maar je blijft altijd nieuwsgierig toch?  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*