De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: Brutus op september 08, 2016, 01:58:33
Pre order.........dan krijg je er een VR Gear..........och nee, dat was een ander product  :-D

Oke, effe doorbijten en luisteren en inpakken en meenemen dat ding  :wink:

Hehe, dank voor de morele steun, Brutus  :-P
Een VR bril zou best leuk zijn, maar het enige wat je krijgt in het audio gebeuren is een berichtje wanneer het binnen is  :wink:


Citaat van: xander32 op september 08, 2016, 06:52:53
... en uiteindelijk, na vele pre sales, na vele maanden wachten, komt hij tot de conclusie dat de NA6005 zo gek nog niet was  :-P.

Lol, wie weet......en nee, de NA6005 is niet slecht maar ik sprak laatst iemand die precies dezelfde "minpuntjes" aanhaalde na het testen van deze speler. En dat in een totaal andere set, dat zegt voor mij genoeg  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Iemand toevallig een tip voor een degelijke en goede stekkerdoos?
Wil iets anders dan ik nu heb in ieder geval, met overspannings beveiliging.

Hoeft niet de duurste maar ook niet de goedkoopste te zijn  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Citaat van: Zep op september 26, 2016, 16:04:01
Iemand toevallig een tip voor een degelijke en goede stekkerdoos?
Wil iets anders dan ik nu heb in ieder geval, met overspannings beveiliging.

Hoeft niet de duurste maar ook niet de goedkoopste te zijn  :wink:
Iedere goed gesorteerde bouwmarkt heeft ze. Jurgen; succes!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Idd neem er in ieder geval een die beveiligd is tegen overbelasting c.q. stroompiek. Ik heb het in 6 jaar tijd 2x gehad dat de boel voor een fractie van een seconde uitsloeg en daarna weer inschakelde.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Cornelis1921 op september 26, 2016, 16:07:32
Iedere goed gesorteerde bouwmarkt heeft ze. Jurgen; succes!

Haha, ja dank voor de tip Cornelis, zoiets heb ik er nu ook aan hangen...spuuglelijk zijn ze, hij moet wel netjes in het zicht kunnen liggen  :wink:

Citaat van: Brutus op september 26, 2016, 16:46:48
Idd neem er in ieder geval een die beveiligd is tegen overbelasting c.q. stroompiek. Ik heb het in 6 jaar tijd 2x gehad dat de boel voor een fractie van een seconde uitsloeg en daarna weer inschakelde.

Precies, vraag me af of je daar (overbelasting) ook verschil in kwaliteit hebt....eentje van de Ikea of bv een goede Brennenstuhl  :|
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Marvin

Ik heb nog wel blokkie hout en een stukkie koperen pijp in de schuur liggen. Als je me even een paar dagen de tijd geeft knip, plak en schuur even wat. Kan je hem eind van de week ophalen voor een nette prijs. Gok dat ik zo rond de €1000 uit ga komen. Ik hoor graag van je.

Rob46

Wel een klein verschilletje met een 'echte' overspanningsbeveiliger. Met diegene die jij aanbiedt Marvin heb je wel kans dat je huis affikt als het effe fout gaat, met een 'echte' is de kans dat dit gebeurd echt kleiner.......

Zep

Citaat van: marvin op september 26, 2016, 18:11:26
Ik heb nog wel blokkie hout en een stukkie koperen pijp in de schuur liggen. Als je me even een paar dagen de tijd geeft knip, plak en schuur even wat. Kan je hem eind van de week ophalen voor een nette prijs. Gok dat ik zo rond de €1000 uit ga komen. Ik hoor graag van je.

Is dit een poging om grappig of gevat over te komen?  :wink:
Maar begin maar vast te knutselen, Marvin, kom hem wel ophalen...de prijs onderhandelen we dan nog wel over  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

Citaat van: marvin op september 26, 2016, 18:11:26
Ik heb nog wel blokkie hout en een stukkie koperen pijp in de schuur liggen. Als je me even een paar dagen de tijd geeft knip, plak en schuur even wat. Kan je hem eind van de week ophalen voor een nette prijs. Gok dat ik zo rond de €1000 uit ga komen. Ik hoor graag van je.

:schater: :schater: :schater: :schater:

Koopje
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Cornelis1921

Citaat van: Zep op september 26, 2016, 17:53:12
Haha, ja dank voor de tip Cornelis, zoiets heb ik er nu ook aan hangen...spuuglelijk zijn ze, hij moet wel netjes in het zicht kunnen liggen  :wink:

Precies, vraag me af of je daar (overbelasting) ook verschil in kwaliteit hebt....eentje van de Ikea of bv een goede Brennenstuhl  :|
Niet alles van Brennenstuh*l is even betrouwbaar, al heb ik zelf wel een Brennenstuhl, maar deze is zeker 10 jaar oud en is kwam toen bij een Consumentenbond-test als beste uit de bus.

* Toentertijd gekocht bij Overgaauw/Leiden.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Citaat van: Rob46 op september 26, 2016, 18:30:46
Wel een klein verschilletje met een 'echte' overspanningsbeveiliger. Met diegene die jij aanbiedt Marvin heb je wel kans dat je huis affikt als het effe fout gaat, met een 'echte' is de kans dat dit gebeurd echt kleiner.......


Wel jammer dat je, hoe terecht dan ook, mijn knip plak en schuurwerk zo in twijfel trekt.

Rob46

Met een beetje afdingen ga ik misschien nog wel overstag....... :wink:

Zep

Citaat van: Cornelis1921 op september 26, 2016, 19:08:52
Niet alles van Brennenstuh*l is even betrouwbaar, al heb ik zelf wel een Brennenstuhl, maar deze is zeker 10 jaar oud en is kwam toen bij een Consumentenbond-test als beste uit de bus.

* Toentertijd gekocht bij Overgaauw/Leiden.

De Brennenstuhl van jou is in ieder geval betrouwbaar met zijn 10 jaar  :wink:
Overgauw verkoopt dat merk niet meer, de goedkoopste stekkerdoos die ze hebben is 169 euro....instap modelletje  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Citaat van: Zep op september 26, 2016, 21:03:26
De Brennenstuhl van jou is in ieder geval betrouwbaar met zijn 10 jaar  :wink:
Overgauw verkoopt dat merk niet meer, de goedkoopste stekkerdoos die ze hebben is 169 euro....instap modelletje  :yes:
Ik heb er precies EUR 100,00 minder voor betaald. :mrgreen:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)