De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: lo op juli 29, 2016, 10:45:50
Mooie eerste ervaringen neergeschreven Zep!
Dat blijft wel genieten.... yep.

Dank, lo.....en zeker, blijft een prachtige hobby dit  :yes:

Citaat van: Matt op juli 29, 2016, 10:47:57
Dat worden blijvertjes  :yes:
Ik ben benieuwd, vind de 11 al fantastisch klinken

Ja heb het vermoeden dat dit een zeer lang huwelijk gaat worden  :-P
Yep, de 11 wordt niet voor niets "absurd" genoemd....zijn niet mijn woorden  :wink:
En als je eens in de buurt bent kom dan gerust weer eens langs  :-)

Citaat van: Gerrald op juli 29, 2016, 11:01:18
Super mooi en ook mega opgeruimd zo nu je ook de kasten veranderd hebt!  hello
Ken dit merk helemaal niet en ben heel benieuwd!

Ja klopt, het was voorheen te opgesloten....bovendien moest ik met vloerstaanders meer "adem" creëren.
Zelf kwam ik bij ATC vanwege hun gesloten behuizingen...ze bestaan toch al vanaf 1974.
Mocht je in de buurt van Eindhoven zijn kom dan gerust eens luisteren.

Citaat van: TurboMarco op juli 29, 2016, 11:04:59
Mooie speakers  :yes:

Thx, TurboMarco   :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

hchifi.nl

Heel tof om te lezen Zep !!!

Begin september komt de importeur naar de winkel en gaan we samen kijken
wat we in de showroom gaan neerzetten.

Erg veel luisterplezier, maar dat komt wel goed  :-D

H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

Gerrald

Citaat van: Zep op juli 29, 2016, 11:43:00

Ja klopt, het was voorheen te opgesloten....bovendien moest ik met vloerstaanders meer "adem" creëren.
Zelf kwam ik bij ATC vanwege hun gesloten behuizingen...ze bestaan toch al vanaf 1974.
Mocht je in de buurt van Eindhoven zijn kom dan gerust eens luisteren.


Dat staat, niet dat ik morgen bij je op de stoep sta, kom uit Zwolle dus het is niet naast de deur ;-)
Maar hou het zeker in mijn gedachten!
|-Marantz PM17-|-Trigon Vanguard II-|-Thorens TD166 H.A.T. mod-|-Denon DL304-|-JK type 2 interlinks-|-JK Powercord-|-JK Reference Junior-|

xander32

Maken de speakers dat je ontspannen achterover gaat leunen of juist dat je op het puntje van de stoel gaat zitten? Ook ik ben erg benieuwd naar de set  :yes:.

Matt

dat wordt hier een m&g  :schater:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Zep

Citaat van: hchifi.nl op juli 29, 2016, 14:14:47
Heel tof om te lezen Zep !!!

Begin september komt de importeur naar de winkel en gaan we samen kijken
wat we in de showroom gaan neerzetten.

Erg veel luisterplezier, maar dat komt wel goed  :-D

Klinkt goed Marcel, weer een mooi merk bij in je toko  :yes:


Citaat van: Gerrald op juli 29, 2016, 14:17:50
Dat staat, niet dat ik morgen bij je op de stoep sta, kom uit Zwolle dus het is niet naast de deur ;-)
Maar hou het zeker in mijn gedachten!

Haha dat is goed, de SCM40 blijven hier nog heel lang staan dus moet vast een keer lukken  :wink:


Citaat van: xander32 op juli 29, 2016, 15:04:48
Maken de speakers dat je ontspannen achterover gaat leunen of juist dat je op het puntje van de stoel gaat zitten? Ook ik ben erg benieuwd naar de set  :yes:.

Goeie vraag.....nu nog op het puntje van mijn stoel, aangetrokken door nieuwe details, maar dat gaat straks weer richting ontspannen achterover leunen  :-D
En je weet Xander, voor jou stond de deur al veel langer open  :-)


Citaat van: Matt op juli 29, 2016, 15:17:35
dat wordt hier een m&g  :schater:

Das helemaal niet erg voor een Brabander, Matt....potje bier en een worstje erbij, gezellig juist  pompom :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

TurboMarco

Bier?!  :kwijl:

Ik mot ff in de agenda kijken ,heb nog wat M&G's staan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Matt

Citaat van: TurboMarco op juli 29, 2016, 19:14:29
Bier?!  :kwijl:

Ik mot ff in de agenda kijken ,heb nog wat M&G's staan .

:schater:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Brutus

Zep, mooi verhaal.........top dat het zo'n schot direct in de roos is. Altijd natuurlijk sterk afhankelijk van persoonlijke smaak en akoestiek van de ruimte waar ze staan. Top!!!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

#84
Citaat van: TurboMarco op juli 29, 2016, 19:14:29
Bier?!  :kwijl:

Ik mot ff in de agenda kijken ,heb nog wat M&G's staan .

Zeg die andere gewoon af :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op juli 30, 2016, 03:17:23
Zep, mooi verhaal.........top dat het zo'n schot direct in de roos is. Altijd natuurlijk sterk afhankelijk van persoonlijke smaak en akoestiek van de ruimte waar ze staan. Top!!!

Uiteraard gebaseerd op mijn eigen smaak, wil niet zeggen dat iedereen het mooi hoeft te vinden.....en dat is maar goed ook  :wink:
Maar direct een schot in de roos was het ook niet, was natuurlijk al wat bekend.....hoewel wat betreft in je eigen huiskamer (en dat is toch vaak weer iets anders) weer wel. De 11 deed het sowieso al goed en een mooie bijkomstigheid van een gesloten behuizing is dat ze makkelijker plaatsbaar zijn.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Dat is waar, je hebt ze natuurlijk niet zo maar op de gok gekocht. Hoe zit het met laag.....is dit voldoende?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 01, 2016, 21:19:19
Dat is waar, je hebt ze natuurlijk niet zo maar op de gok gekocht. Hoe zit het met laag.....is dit voldoende?

Ja zeer zeker voldoende laag, genoeg om in je borst te voelen. Niet dat de kopjes in de buffetkast staan te rinkelen (wat ik ook absoluut niet wil) maar gewoon precies genoeg om in je lijf te voelen.  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Lijkt mij gezellig en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de ATC's. Van betreffende merk heb ik nog nooit iets mogen beluisteren. Jouw enthousiasme voor het merk en het gesloten concept, maakt mij nieuwsgierig.


Citaat van: Zep op juli 29, 2016, 18:47:04
...

Goeie vraag.....nu nog op het puntje van mijn stoel, aangetrokken door nieuwe details, maar dat gaat straks weer richting ontspannen achterover leunen  :-D
En je weet Xander, voor jou stond de deur al veel langer open  :-)


Das helemaal niet erg voor een Brabander, Matt....potje bier en een worstje erbij, gezellig juist  pompom :-P

Zep

Citaat van: xander32 op augustus 04, 2016, 10:25:42
Lijkt mij gezellig en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de ATC's. Van betreffende merk heb ik nog nooit iets mogen beluisteren. Jouw enthousiasme voor het merk en het gesloten concept, maakt mij nieuwsgierig.

Super!  :yes:
Ben nu alleen ernstig aan het oriënteren op een andere netwerkspeler, de NA6005 voldoet voor mij niet meer en past er sowieso niet meer tussen.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*