www.hifiprijzen.nl ---- bent u op zoek naar prijzen van hifi componenten ?

Gestart door HiFi gek, november 25, 2010, 22:13:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Interesante website voor degenen die op zoek zijn naar de nieuwprijs van hifi componenten van diverse verschillende merken .

Je kan het zo gek niet noemen of het merk / type wat je zoekt staat wel vermeld met de nieuwprijs van nu of van destijds toen het nog leverbaar was .

Doe er uw voordeel mee  :yes:


http://www.hifiprijzen.nl/



Groeten  EDWIN  B


TurboMarco


Je kan het zo gek niet noemen of het merk / type wat je zoekt staat er niet bij  nopompom ,ik kan weinig tot niets vinden van de spullen die ik heb staan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Marco op november 25, 2010, 22:23:57
Je kan het zo gek niet noemen of het merk / type wat je zoekt staat er niet bij  nopompom ,ik kan weinig tot niets vinden van de spullen die ik heb staan .

Gaat ook om Hifi niet High End... :-P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Ik ben wel de Onkyo TX-SR604E tegengekomen  hello ,en die vind ik toch aardig haai end  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HiFi gek

Van Marantz staat er wel het 1 en ander in  :yes:




Groeten  EDWIN  B