audiofiel branden.

Gestart door Martin, december 18, 2009, 09:38:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viceadmiraal61

de grootste boos doeners is de jitter die je krijgt met het snel branden..ik weet je moet er gevoelig voor zijn
maar ik hoor het gelijk..het geluid trekt zo als wij dat zeggen aan je oren..of dat je naar iets luisterd dat
uit fase staat..ook de klankkleur veranderd..dat digital digital is heb ik al heel lang achter mijn gelaten..
vroeger had ik een copiebak met wel 10 marantz cdr.631..deze werden digital gevoed door een marantz
cd 7..alles werd gecopieerd real time..op de gouden cdr master quantegy..en dat ging heel goed
de masters maakte ik op een marantz cdr 640...nu heb ik een snelle jongen die 5 cdr per keer aankan
het is oke maar niet zo mooi als mijn zeer geliefde copiebank...

bonbon

Citaat van: viceadmiraal61 op februari 14, 2010, 12:18:02
de grootste boos doeners is de jitter die je krijgt met het snel branden..ik weet je moet er gevoelig voor zijn
maar ik hoor het gelijk..het geluid trekt zo als wij dat zeggen aan je oren..of dat je naar iets luisterd dat
uit fase staat..ook de klankkleur veranderd..dat digital digital is heb ik al heel lang achter mijn gelaten..
vroeger had ik een copiebak met wel 10 marantz cdr.631..deze werden digital gevoed door een marantz
cd 7..alles werd gecopieerd real time..op de gouden cdr master quantegy..en dat ging heel goed
de masters maakte ik op een marantz cdr 640...nu heb ik een snelle jongen die 5 cdr per keer aankan
het is oke maar niet zo mooi als mijn zeer geliefde copiebank...

Ja die Quantegy gebruikte wij ook altijd in de studio. Erg mooie kwaliteit, zijn ook beroemd om hun top kwaliteit ampex tape voor analoog opnamen.
weet niet of die CDR.s van hun nog te krijgen zijn overigens...
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

ik zal even gaan opzoeken maar er is zelfs een brandprogramma uit Duitsland waar je een sound aan kan voegen buizen etc.etc. en dat brand maar met een speed van max 2 of 4 ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Citaat van: jwx op februari 14, 2010, 13:08:05
ik zal even gaan opzoeken maar er is zelfs een brandprogramma uit Duitsland waar je een sound aan kan voegen buizen etc.etc. en dat brand maar met een speed van max 2 of 4 ?


John , bedoel jij misschien het uit Duitsland afkomstige EXACT AUDIO COPY  ?

Het zal haast wel niet , dat programma is alom bekend .



Groeten  EDWIN  B

JohnWx

nee het komt uit 1998/99 stond ooit in de Stereoplay en je kon er een sound bijvoegen maar ook kon je toen 1 op 1 branden



we gaan zoeken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HiFi gek

Citaat van: jwx op februari 15, 2010, 09:32:20
nee het komt uit 1998/99 stond ooit in de Stereoplay en je kon er een sound bijvoegen maar ook kon je toen 1 op 1 branden



we gaan zoeken


Heel interesant voor mij en ook voor andere .

Voor mij omdat je 1 op 1 kunt branden , ik neem aan dat je de snelheid hiermee bedoeld   ?




Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.