Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Ik vind de looks echt geweldig  notworthy , nu wil ik het geweld ook nog eens meemaken  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Niber

Ziet er super uit en zo zal het vast ook klinken.  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

still life

mooi hoor rob (mag ik?)
en problemen met het geluid gehad, had je de ud soms nog anders dan via hdmi aangesloten?

Citaat van: WimPeu op januari 27, 2011, 08:44:47
Ben benieuwd wat je van de vernieuwde Audissey vindt Rob. :yes:

stupid
zou er toch eens mee aan de slag gaan, alleen al om de uitslag te zien/analyseren..

je kunt er echt een mooie klank mee bekomen,
nu weet ik dat je tegen de eq bent vanwege het veranderen v/d speaker char
maar ik zie dat eerder als ze tot hun recht laten komen in de gegeven akoestiek
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Stadium III

Tuurlijk mag dat ! :-D

Verder zal ik eens wat data in de 2e ronde zetten zodat jullie eens eventueel naar hier kunnen komen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Musicman

Citaat van: jwx op januari 27, 2011, 10:50:02
ik zou persoonlijk de center verlagen en de set omhoog (ivm bukken voor inleggen van de software  :-P)



stupid

Als adt een mogelijkheid zou zijn, scherm tegen de muur en center op het hoogste plateau.
Zo krijg je (volgens mij) ook een betere "samenwerking" tussen center en de voorspeakers.

Maare...........mooie combi man!!

Geniet ervan.

GR, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

JohnWx

ik heb overleg gehad met "BREEM" als het niet te meten is of kan is het niet zo  :-P

dus gewoon naast die Baskast die center en een beetje schuin zitten zei die  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op januari 27, 2011, 12:51:33
Kom maar een keer luisteren John

Nee meten is weten zoals "BREEM" zegt

nu even serieus weer

als je de receiver automatisch laat zoeken naar de juiste instellingen worden de berekeningen echt zoveel anders als hij lager of hoger staat ?

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Stadium III

De afstanden en volume's zullen anders worden
Ik zal wel voor een betere weergave de center omhoog moeten richten om de straling een beetje fatsoenlijk mijn kant op te krijgen

Verder wil ik de tv niet ophangen want moet de kabels dan ook weer verder gaan opbergen en daar heb ik geen zin in

Dus het zal zo wel lekker blijven staan  :-D

Verder weinig tijd gehad voor de netwerk kabels dus jah slechte voorbereiding  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Vandaag 2 films bekeken Terminator II en Avatar

Moet zeggen de kleuren end ziet er perfect uit beter als mijn oude BD speler
Geluid is ook beter te noemen meer detail,diepte in het geluid
Verder is het op een wat lager volume ook perfect waarneembaar !
Het laag is duidelijker geworden ook daar meer detail in en de Rel weet wel dat ie zeker meer aan de bak moet om de rest mooi te ondersteunen !

Kan niet meer zeggen als  HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

koale

#235
Zeg Rob, dat klein mannetje op de foto met die blauwe pyama, ben jij dat, of zijn die dozen zo groot?
:schater: :schater: :schater:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Citaat van: Stadium III op januari 27, 2011, 15:18:52
Vandaag 2 films bekeken Terminator II en Avatar

Moet zeggen de kleuren end ziet er perfect uit beter als mijn oude BD speler
Geluid is ook beter te noemen meer detail,diepte in het geluid
Verder is het op een wat lager volume ook perfect waarneembaar !
Het laag is duidelijker geworden ook daar meer detail in en de Rel weet wel dat ie zeker meer aan de bak moet om de rest mooi te ondersteunen !

Kan niet meer zeggen als  HB

stupid Bij mij bevalt de UD 5005 ook zeer goed, heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.
Mocht er een M&G komen, sign me in  :yes:

lo

Haha...... toch zelf aan de slag gegaan met foto's.  notworthy notworthy
Mooie spullekes Rob. pompom
Zal misschien nog even duren voor je alles hebt afgesteld zoals je wil, maaaaarrrrrr ....... geniet van het huidige resultaat. Kun je eindelijk weer "aan kicke"  :-D

have fun,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Mooi hoor  :yes: :yes:

de kleine wil er volgens mij ook een  :schater: