Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis E36

Citaat van: ll0ll op januari 01, 2010, 19:20:21
Rennen, een goudkleurige CD14 voor....350 euro

Gelukkig nieuwjaar! http://link.marktplaats.nl/308616932

Dat snap je toch niet? Ik tref het ook altijd..heb ik er eindelijk 1....dumpt iemand zo'n ding op MP :-)

Typefoutje in zijn advertentie wellicht???

Er hebben meer van dat soort adv. op mp gestaan. Ook bijv. een SA11S1 voor € 650,-.
Die verkoper reageert ook totaal niet op mailtjes.....om van te  puke :yes: :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Mexicaanse Hond

Citaat van: mars op januari 01, 2010, 21:13:03

oi  stupid

jaja dat heb ik zeker  :yes:.................fijn he :-D :schater:



Whahahaha, you bastard teaser.  :schater:
Zou je die ervaring met ons willen delen, alsjealsjealsjeblieft?  notworthy

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 01, 2010, 22:24:23
Whahahaha, you bastard teaser.  :schater:
Zou je die ervaring met ons willen delen, alsjealsjealsjeblieft?  notworthy


oi

oke oke , komt ie dan he.....

Ik heb de apogee mini dac een tijdje mogen lenen . Wel leuk om dat het met dit ding dus echt mogelijk is om een oudere en niet zo´n bijzondere cdp naar een echt hoger plan te tillen.
Echter toen ik mijn audio analoque alleen als loopwerk gebruikte en de dac als dac( euuhhh lekker zinnetje weer) dan was er niet zoveel verschil meer .

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

#333
Citaat van: mars op januari 01, 2010, 23:06:23

oi

oke oke , komt ie dan he.....

Ik heb de apogee mini dac een tijdje mogen lenen . Wel leuk om dat het met dit ding dus echt mogelijk is om een oudere en niet zo´n bijzondere cdp naar een echt hoger plan te tillen.
Echter toen ik mijn audio analoque alleen als loopwerk gebruikte en de dac als dac( euuhhh lekker zinnetje weer) dan was er niet zoveel verschil meer .



Dat kan goed kloppen, want in de recensie op hifi.nl staat dat 'ie heel erg 'analoog' klinkt. En dat doet jouw Audio Analogue ook zei je net. Ik ben benieuwd of er veel verschil is met de dubbele TDA 1541 S1 in m'n CD94 MKll.


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op januari 01, 2010, 21:46:13
Dat snap je toch niet? Ik tref het ook altijd..heb ik er eindelijk 1....dumpt iemand zo'n ding op MP :-)

Typefoutje in zijn advertentie wellicht???

Er hebben meer van dat soort adv. op mp gestaan. Ook bijv. een SA11S1 voor € 650,-.
Die verkoper reageert ook totaal niet op mailtjes.....om van te  puke :yes: :-D


Ja of hij is net op vakantie maar zijn schoonmoeder kan hem wel verzenden moet je het maar overmaken op het rekening nummer van mijn zwager ze zus en daar een broer van en die ze vriend komt het helemaal goed

Veel luisterplezier groet Oliver Plichter
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

De CD14 is schijnbaar toch verkocht.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Mexicaanse Hond


ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen


ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond


ll0ll

True! :-D 't is een enorm muzikaal ding, onee, muzikaal mag ik niet zeggen, euuhh, het ding speelt de sterren van de hemel, echt serieus een hele mooie klank, alleen het apparaat wat ik binnenkort ontvang vind ik mooier/begeerlijker.
Wat me tegenstaat van de CD12 LE is het 2-apparaat-principe. Het zijn me teveel apparaten. Daarnaast ben ik al een aantal jaar uitgekeken op de zamac-zijpanelen bij Marantz.
Toen ik de CD94mkII nog had stond me dat hout aan de zijkanten ook al niet aan, ik hou niet van hout op audio (sorry).
Dus true, de CD12 LE klinkt fantastisch, alleen hij moet toch het veld ruimen voor het nieuwe. Daarnaast heb ik de CD7 en omdat die me in een vergelijking laatst erg meeviel in vergelijk met de CD12 LE (op sommige punten zelfs nog mooier) gaat de CD12 LE weg. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.