De set van Niber

Gestart door Niber, oktober 17, 2010, 19:58:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Ziet er mooi uit hoor. Die spikes geven hem meteen een Hi-End touch.

Geniet er van.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

zijn echt leuke mooie en fijne draaitafels

je kan ze zelf redelijk eenvoudig upgrade en dan ook nog pimpen zijn hele sites voor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

mooie platenspeler  :yes:

geniet ervan  byebye

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

is nog van voor mijn tijd  :-D

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 22, 2011, 22:59:50
is nog van voor mijn tijd  :-D

tis maar voor extra posting in topics  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber





Zo staan mn speakers opgesteld, ik denk dat dit het best haalbare is in deze opstelling. Wat misschien nog beter zou kunnen is dat de linkerspeaker op dezelfde hoogte zou komen als de rechter...maar we hebben nog niets geschikts (wat ook mooi is) om er onder te leggen, komt vanzelf.
Ben af en toe nog wat aan het spelen met de hoek van indraaien, dit geeft wat kleine en subtiele verschillen.

Mooie hobby is dit ook en in de toekomst kan het alleen maar beter worden!!!  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

staat de linker hoger ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Waar die linker staat kan net zo goed een zuil staan, want dat neemt evenveel vloerruimte in beslag.
En dan nog een plaatsje voor de andere zuil zoeken en je kunt die Monitor Audio's kopen.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Niber op juni 29, 2011, 15:31:54




Zo staan mn speakers opgesteld, ik denk dat dit het best haalbare is in deze opstelling. Wat misschien nog beter zou kunnen is dat de linkerspeaker op dezelfde hoogte zou komen als de rechter...maar we hebben nog niets geschikts (wat ook mooi is) om er onder te leggen, komt vanzelf.
Ben af en toe nog wat aan het spelen met de hoek van indraaien, dit geeft wat kleine en subtiele verschillen.

Mooie hobby is dit ook en in de toekomst kan het alleen maar beter worden!!!  pompom

en laat die kat is van het kunstwerk afblijven
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

#40
Citaat van: jwx op juni 29, 2011, 15:41:00
staat de linker hoger ?
De rechter op de vensterbank...al sinds ik de stand(s) heb, maar stoor me er ook niet echt aan. Kom vanzelf iets tegen...

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 29, 2011, 15:48:43
Waar die linker staat kan net zo goed een zuil staan, want dat neemt evenveel vloerruimte in beslag.
En dan nog een plaatsje voor de andere zuil zoeken en je kunt die Monitor Audio's kopen.  :wink:
Heb ik echt wel goed naar gekeken afgelopen jaar hoor.  :wink:
Komt vanzelf eens die mooie staanders, alles op zijn tijd.

Citaat van: jwx op juni 29, 2011, 15:51:08
Citaat van: Niber op juni 29, 2011, 15:31:54

Foto's en text


en laat die kat is van het kunstwerk afblijven
Kat was lui en moest zich even uitstrekken. :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op juni 29, 2011, 16:18:35
Citaat van: jwx op juni 29, 2011, 15:41:00
staat de linker hoger ?
De rechter...al sinds ik de stand(s) heb, maar stoor me er ook niet echt aan.

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 29, 2011, 15:48:43
Waar die linker staat kan net zo goed een zuil staan, want dat neemt evenveel vloerruimte in beslag.
En dan nog een plaatsje voor de andere zuil zoeken en je kunt die Monitor Audio's kopen.  :wink:
Heb ik echt wel goed naar gekeken afgelopen jaar hoor.  :wink:
Komt vanzelf eens die mooie staanders, alles op zijn tijd.

Citaat van: jwx op juni 29, 2011, 15:51:08
Citaat van: Niber op juni 29, 2011, 15:31:54

Foto's en text


en laat die kat is van het kunstwerk afblijven
Kat was lui en moest zich even uitstrekken. :yes:

volgens mij is je linker oor ook iets hoger dus opgelost
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Vandaag de iQ30's geüpgraded door hun grotere broer uit de 7-serie!!  hello

Binnenkort foto's (moet sowieso nog aangezien we vorige maand zijn verhuist).

Heb nog niet serieus kunnen luisteren, maar eerste indruk is prima. Weekend lekker vrij, dan maar eens de nodige singer/songwriters uitnodigen om de lade van de cd-speler te betreden.  pompom
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

We zijn benieuwd naar je bevindingen, mooie up-grade weer.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber

De man waar ik ze weg heb gehaald had geüpgraded naar erg mooie Dynaudio's (typenummer geen idee).
Helaas had ik het erg druk, was er graag nog even blijven plakken.   :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2