thom's set

Gestart door thom, maart 11, 2009, 16:44:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elmo

Dit had ik niet staan op jouw leeftijd, en nu nog steeds niet. Netjes hoor.
Is die Vincent SP331 een hybride? Kun je volgens mij aardig mee  HB HB HB HB HB HB HB HB HB HB

thom

mijn voorversterker heeft het begeven. ik ben bezig met ondwikkelingen van speakers en had een subwoofer module. deze had ik aangeloten op mijn pre.( ik had de subwoofer module eerst getest op mijn computer of die goed was, en dat is die). maar toen ik mijn pre aan zetten krijg ik echt een super maar dan ook super harde soort  elektronische gekreis over mijn speakers.
dus ik dacht oke, nu is alles verrot. ik gelijk alles nagekeken en alles was nog goed behalfen mijn pre dan. ik heb de oude buizen er in gezet om te kijken of die kapot waren maar het zelfde verhaal.

ik heb de subwoofer module aangesloten op mijn surround versterker die ik nog had staan an daar doet die het perfect op. dus wat het nu is geweest is mij een raadcel.

ik heb nu mijn helen set weer draaien over mijn surround versterker als pre en alles werkt.

ik heb de pre wel gekocht als een beetje hobby project en afentoe kleinen problemen mee gehad maar dit had ik nooit verwacht. want de modificaties die zijn uitgevoerd kan het echt niet aan liggen. dus hij gaat volgende week mee naar mijn werk waar ik hem door kan meten, thuis heb ik hier de spullen niet voor. totnutoe was het altijd wat kleins omdat hij vrij makkelijk is, maar heb mijn twijvels nu wel of ik ermee door ga.

het is wel een baal moment maar ik heb eigelijk eerder een opgelucht gevoel. dat omdat met namen mijn speakers nog heel zijn. want de woofers zijn niet meer te krijgen.

mars

Citaat van: thom op juni 19, 2009, 22:19:35
mijn voorversterker heeft het begeven. ik ben bezig met ondwikkelingen van speakers en had een subwoofer module. deze had ik aangeloten op mijn pre.( ik had de subwoofer module eerst getest op mijn computer of die goed was, en dat is die). maar toen ik mijn pre aan zetten krijg ik echt een super maar dan ook super harde soort  elektronische gekreis over mijn speakers.
dus ik dacht oke, nu is alles verrot. ik gelijk alles nagekeken en alles was nog goed behalfen mijn pre dan. ik heb de oude buizen er in gezet om te kijken of die kapot waren maar het zelfde verhaal.

ik heb de subwoofer module aangesloten op mijn surround versterker die ik nog had staan an daar doet die het perfect op. dus wat het nu is geweest is mij een raadcel.

ik heb nu mijn helen set weer draaien over mijn surround versterker als pre en alles werkt.

ik heb de pre wel gekocht als een beetje hobby project en afentoe kleinen problemen mee gehad maar dit had ik nooit verwacht. want de modificaties die zijn uitgevoerd kan het echt niet aan liggen. dus hij gaat volgende week mee naar mijn werk waar ik hem door kan meten, thuis heb ik hier de spullen niet voor. totnutoe was het altijd wat kleins omdat hij vrij makkelijk is, maar heb mijn twijvels nu wel of ik ermee door ga.

het is wel een baal moment maar ik heb eigelijk eerder een opgelucht gevoel. dat omdat met namen mijn speakers nog heel zijn. want de woofers zijn niet meer te krijgen.


OI

Zeker een geluk dat je eigen speakers niet stuk zijn .

Ik pas bij je op bezoek geweest en ik vind wat jij me liet horen een prima resultaat notworthy.  Het leuke in deze was dat ik zoals je weet , op dat moment een set exact dezelfde speakers thuis had staan, maar dan met een paar upgrade's.

Trouwens je raadt het nooit; Mars gaat voorlopig terug naar Marantz versterking :wink:.

Ik heb nu een pm14 hier staan , maar die gaat morgen weer naar zijn  baasje .
De pm17 heb ik hier ook gehad zoals je weet.

Maar mijn liefde voor Marantz versterkers betreft de pm-80 serie, dus......................... :yes:

Ik heb nu wel mijn hele set weer bij elkaar zoals die was voor de inbraak , behalve de classe-cap101.

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

oke mooi mars moet ook weer eens bij jouw komen kijken, en we gaan ooknog naar paulio. als we allemaal weer tijd hebben.

geen pre staan toevallig?? :-D

mars

 stupid Oi

Jawel ik heb een passieve pre staan van ''Array'' mooi ding wel .  Is echter ook niet van mij , maar ik kan allicht ff vragen aan de eigenaar of die bij jou mag logeren. ( die jongen heeft zo achterlijk veel kwaliteit audio in huis , dat ie spullen expres uitleend om ruimte te creeeren  :schater:)

Ik laat morgen wel het een en ander weten , ik bel je wel ff.


grtz MOOOOOOOOOOOOAArs
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op juni 20, 2009, 00:33:28
stupid Oi

Jawel ik heb een passieve pre staan van ''Array'' mooi ding wel .  Is echter ook niet van mij , maar ik kan allicht ff vragen aan de eigenaar of die bij jou mag logeren. ( die jongen heeft zo achterlijk veel kwaliteit audio in huis , dat ie spullen expres uitleend om ruimte te creeeren  :schater:)

Ik laat morgen wel het een en ander weten , ik bel je wel ff.


grtz MOOOOOOOOOOOOAArs

oke, maar wacht nog maar even neem me pre eerst even mee naar me werk om te kijken wat het is mischien iets kleins. en kan nu ook spelen.

maar iig bedankt voor je mee denken. mischien als me pre helemaal verrot blijkt te zijn.

Paul

Citaat van: thom op juni 20, 2009, 11:46:50
oke, maar wacht nog maar even neem me pre eerst even mee naar me werk om te kijken wat het is mischien iets kleins. en kan nu ook spelen.

maar iig bedankt voor je mee denken. mischien als me pre helemaal verrot blijkt te zijn.
En is deze nog te herstellen ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op juni 20, 2009, 22:08:26
En is deze nog te herstellen ?
nog niet op me werk geweest ga woensdag denk

thom

ze even bijwerken( er is niet veel gebeurt eigelijk)

de vv is al tijden echt overleden. draai al een helen tijd met enkel een podmeter.
er zijn wel plannen, ik wil zelf een dac gaan bouwen. eerst even een simpele om te proberen.

iemand suggesties wat een leuk bouwpakket zou zijn?
had al wel een leuke site gezien, maar moet helemaal uit china komen.(http://shop2.hifidiy.net)

ook ben ik van plan nieuwe speakers te gaan bouwen met iig phy-hp woofers.
maar dit moet nog even wachten want heb eerst een dure reparatie van mijn auto.

en er moet ook nog een nieuwe vv komen maar dat heeft nog geen haast.

jakob

Fijne TV(missing the point here :-) )
Heb dezelfde in mijn slaapkamer staan  :-)

thom

Citaat van: jakob op december 21, 2011, 12:43:10
Fijne TV(missing the point here :-) )
Heb dezelfde in mijn slaapkamer staan  :-)

tv is al een tijd dood, heb nu een 40 inch plasma pompom