De ultieme versterker van Pioneer die alles verslaat (zeggen ze)

Gestart door jwx, november 16, 2012, 20:29:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

CiteerKomt echt zo over van je koopt een opel corsa en krijgt een Bmw M3

I wish  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Zoldar

Pioneer is al een tijdje bezig met klasse D amps in zijn receivers. Ik stond op het punt om voor een SC-LX85 te gaan. Maar ik was niet in staat om er ergens een te beluisteren.

De pers (inclusief ene Michael Fremer) zijn beheroorlijk enthousiast over deze lichting amps. (voor wat dat waard is). Je zou voor de gein moeten kijken naar de specs kunnen kijken. zou best kunnen dat ze dezelfde eindtrappen gebruiken.

Ik zou pioneer wat meer credits geven dan je zou verwachten. Klasse D kan heel goed klinken hoewel ik daar wat wisselende ervaringen mee heb. Een Primare set mag je hier zo neerzetten, dat klonk echt als een klok over een paar MA GX200. Een devialet met een set Wilsons gaf me koude rillingen, op de verkeerde manier. Zelden zo'n klinische set gehoord.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op november 17, 2012, 12:24:52
Pioneer is al een tijdje bezig met klasse D amps in zijn receivers. Ik stond op het punt om voor een SC-LX85 te gaan. Maar ik was niet in staat om er ergens een te beluisteren.

De pers (inclusief ene Michael Fremer) zijn beheroorlijk enthousiast over deze lichting amps. (voor wat dat waard is). Je zou voor de gein moeten kijken naar de specs kunnen kijken. zou best kunnen dat ze dezelfde eindtrappen gebruiken.

Ik zou pioneer wat meer credits geven dan je zou verwachten. Klasse D kan heel goed klinken hoewel ik daar wat wisselende ervaringen mee heb. Een Primare set mag je hier zo neerzetten, dat klonk echt als een klok over een paar MA GX200. Een devialet met een set Wilsons gaf me koude rillingen, op de verkeerde manier. Zelden zo'n klinische set gehoord.

En het ziet er ook mooi uit vind ik persoonlijk een plus punt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Zoldar

zeker een mooi ding!

en er zit een 32bit USB DAC in. Je kunt dus direct je laptop met foobar er in prikken en streamen. Of je squeezebox.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden