De ultieme versterker van Pioneer die alles verslaat (zeggen ze)

Gestart door jwx, november 16, 2012, 20:29:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

High-Fidelity klasse-D versterker

De ingebouwde versterkers hebben erg efficiënte klasse-D versterkers, die een snelle respons leveren voor nog betere audioprestaties. Dankzij de originele onderdelen en het design dat een efficiënte bediening mogelijk maakt, komen de eigenschappen van de klasse-D versterkers helemaal tot hun recht. Het resultaat is een verfrissend, zuiver geluid met subtiele details die geen enkele analoge versterker kan laten horen.



Dat is een beste claim van Pioneer

Moet wel zeggen dat ze nu weer mooi ogende spullen maken net zoals Yamaha die alweer die strakke look heeft



http://www.pioneer.eu/nl/landing/products/Stereo_Components.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

#1
Ja, ziet er mooi uit. Spreekt mij meer aan dan de HT receivers.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin


Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin


Paul

Citaat van: marvin op november 16, 2012, 20:43:46
Bestaan ze ook zonder AB dan?
Bijna heel mijn collectie Marantzen is zonder ab, hadden ze in die tijd nog niet.  :no:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Ziet er wel strak uit in het zilver, met ingebouwde dac's best handig. De overige componenten zien er ook mooi minimalistisch /tijdloos strak uit  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

mountainbiker

Citaat van: John Wx op november 16, 2012, 20:29:09
High-Fidelity klasse-D versterker

De ingebouwde versterkers hebben erg efficiënte klasse-D versterkers, die een snelle respons leveren voor nog betere audioprestaties. Dankzij de originele onderdelen en het design dat een efficiënte bediening mogelijk maakt, komen de eigenschappen van de klasse-D versterkers helemaal tot hun recht. Het resultaat is een verfrissend, zuiver geluid met subtiele details die geen enkele analoge versterker kan laten horen.



Dat is een beste claim van Pioneer

Moet wel zeggen dat ze nu weer mooi ogende spullen maken net zoals Yamaha die alweer die strakke look heeft



http://www.pioneer.eu/nl/landing/products/Stereo_Components.html
Geld dat klasse d voor alle modellen? Ben wel en beetje nieuwsgierig om eerlijk te zijn.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Marantz 81


gerard

Volgens het linkje de A70 en de A50, de lagere modellen niet. A70 zag ik ergens voor € 999,-    A50 voor € 599,-
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: John Wx op november 16, 2012, 23:49:35
was ook verbaast met zo een uitspraak

Voor de degene die er geen verstand van hebben doelde ik daarop  :wink:

Komt echt zo over van je koopt een opel corsa en krijgt een Bmw M3  :schater:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op november 16, 2012, 23:53:32
Voor de degene die er geen verstand van hebben doelde ik daarop  :wink:

Komt echt zo over van je koopt een opel corsa en krijgt een Bmw M3  :schater:

ooooooohhhhhhhhh zo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.