4000 euro rechtvaardigd het verschil tussen de 11S3 serie en de 15S2 LE

Gestart door pollyxx40, september 04, 2012, 19:41:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#30
Citaat van: thepioneer op september 05, 2012, 08:12:25
Ik zal je eens wat vertellen over Hifi. Dat is namelijk het volgende.

Je betaald steeds meer voor minder verschil.

En aan de hand van hoe makkelijk of moeilijk je aan je geld komt moet je jezelf inschalen op de Hifi ladder
...en niet alle ezels die veel haver krijgen verdienen dat ook... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pollyxx40

Citaat van: xander32 op september 05, 2012, 19:30:52
Als ik totaal geen rekening met de euris diende te houden (er niets anders voor diende te laten of te minderen) ging ik voor een volledige 11-set ... En niet omdat die misschien beter zal presteren dan een 15-set, maar puur omdat het kan :yes:.
Hahaha uitspraak waar ik van hou..... omdat t kan!   :mrgreen:

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

joep


JohnWx

Iets is duur als het zijn geld niet waard is



ps: perfectie heeft een prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Maar perfectie hoeft niet perse het duurste apparaat te zijn. Dat is helemaal persoonsgebonden :)

Leuke dingen om over te babbelen altijd, wat ieders perfecte set/sound is.

JohnWx

Citaat van: Maus op september 06, 2012, 20:28:18
Maar perfectie hoeft niet perse het duurste apparaat te zijn. Dat is helemaal persoonsgebonden :)

Leuke dingen om over te babbelen altijd, wat ieders perfecte set/sound is.


Jij vind van niet maar ik vind dat perfectie het ultime is dus niet persoons gebonden want beter kan dan niet


kip en ei  :wink:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

vond het allemaal net zo mooi geformuleerd door mij komt Maus weer aan :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus


mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Maar de duurste of hoogste uit de serie, is niet in ieders oren/ogen de beste :)

Paul

Citaat van: Maus op september 10, 2012, 17:32:37
Maar de duurste of hoogste uit de serie, is niet in ieders oren/ogen de beste :)
stupid  Audio is net een virus, als je het hebt wil je steeds meer en de gevolgen zijn bijna niet te overzien en soms ga je er raar van praten.  :roll: :evil:
Medicatie ? ......  N.V.T.   :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

 :roll: HB

Ik kan genieten van de goedkopere setjes, en kleine speakers :)

Overigens ben ik al aan zo'n behandeling begonnen, die noemen ze 'BEZUINIGINGEN'  :cry: