4000 euro rechtvaardigd het verschil tussen de 11S3 serie en de 15S2 LE

Gestart door pollyxx40, september 04, 2012, 19:41:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thepioneer

Ik zal je eens wat vertellen over Hifi. Dat is namelijk het volgende.

Je betaald steeds meer voor minder verschil.

En aan de hand van hoe makkelijk of moeilijk je aan je geld komt moet je jezelf inscalen op de Hifi ladder
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: joep op september 05, 2012, 08:05:48
Als je een 15 koopt en je denk alleen maar wat als ik voor een 11 was gegaan dan ben je na een jaar toch duurder uit dan wanneer je gelijk een 11 had gekocht.

Maar je leeft nu en weet je wat je beurs is en als je niet meer hebt of wil besteden is dat het produkt wat er voor je is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: thepioneer op september 05, 2012, 08:12:25
Ik zal je eens wat vertellen over Hifi. Dat is namelijk het volgende.

Je betaald steeds meer voor minder verschil.

En aan de hand van hoe makkelijk of moeilijk je aan je geld komt moet je jezelf inscalen op de Hifi ladder
Ik denk te begrijpen hetgeen je wil zeggen maar er is geen"moet"- dat " moet" zit dus in het hoofd, dat is juist hetgeen waar ik op doel ...  tevredenheid.

De installatie is geen doel (meer) voor mij; wel het komen tot een voor mij bevredigend resultaat, zijnde een installatie binnen een x-budget, welke mij in staat steld te genieten van mijn software.

mountainbiker

Citaat van: joep op september 05, 2012, 08:05:48
Als je een 15 koopt en je denk alleen maar wat als ik voor een 11 was gegaan dan ben je na een jaar toch duurder uit dan wanneer je gelijk een 11 had gekocht.
Johan Cruijf?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

pollyxx40

Let I rephrase my question.
Welke van de twee heeft naar jouw persoonlijke mening de voorkeur en waarom?

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

Marvin

Stomme vraag misschien, daarbij reageer ik zonder enige ervaring met die bakken.
Maar ben je al ergens gaan luisteren?



--Verstuurd zonder netwerk--

xander32

Citaat van: pollyxx40 op september 05, 2012, 18:34:44
Let I rephrase my question.
Welke van de twee heeft naar jouw persoonlijke mening de voorkeur en waarom?
Als ik totaal geen rekening met de euris diende te houden (er niets anders voor diende te laten of te minderen) ging ik voor een volledige 11-set ... En niet omdat die misschien beter zal presteren dan een 15-set, maar puur omdat het kan :yes:.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op september 05, 2012, 08:24:35
Maar je leeft nu en weet je wat je beurs is en als je niet meer hebt of wil besteden is dat het produkt wat er voor je is

notworthy Tegeltjes wijsheid ??  notworthy

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Citaat van: xander32 op september 05, 2012, 19:30:52
Als ik totaal geen rekening met de euris diende te houden (er niets anders voor diende te laten of te minderen) ging ik voor een volledige 11-set ... En niet omdat die misschien beter zal presteren dan een 15-set, maar puur omdat het kan :yes:.

Of een, sorry voor het vloeken in de kerk, een accu setje.. :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

joep

Citaat van: lo op september 05, 2012, 21:19:40
Of een, sorry voor het vloeken in de kerk, een accu setje.. :-P

Het spijt mij zeer meneer Lo maar als u deze woorden blijft gebruiken zal ik u toch moeten melden bij het moderatoren team.

xander32

Citaat van: lo op september 05, 2012, 21:19:40
Of een, sorry voor het vloeken in de kerk, een accu setje.. :-P
Foei Leo, je dwaalt weer af nonono. We hebben het in dit draadje over hoogwaardige Marantz componenten en niet over het "A" - merk :evil:.

Een volgende x doe ik een melding bij een Mod  :eerie:.

lo

Ai, ik had niet gedacht dat jullie me zo op de huid zouden zitten.. :schater:
Mijn verontschuldigingen voor het "afdwalen", maar gelukkig was het nog steeds on-topic. (nou ja, bijna toch)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maus

Als je het niet hoort en geld niet uitmaakt, kun je altijd met de ogen beslissen.

Maus

1 tip die ik je nog wel wil geven, al zal dat in dit geval(2x hetzelfde merk) niet zoveel uitmaken, luister altijd aan je eigen speakers.

Een versterker kan een set speakers maken of breken.