4000 euro rechtvaardigd het verschil tussen de 11S3 serie en de 15S2 LE

Gestart door pollyxx40, september 04, 2012, 19:41:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Maus op september 20, 2012, 03:43:28
Hoe kun je verschillen nou lezen?
Is helemaal waar Maus. Ik ben ooit eens door een review in What HiFi? over de SA8003 (die had ik toen n.b. al in huis en uitgebreid de nieren geproeft) compleet op het verkeerde been gezet - ik was compleet over de rooie: "Ik heb een kat in de zak gekocht!". Nu bijna twee jaar later heb ik hem nog steeds en ben ik er uiterst tevreden over.  "Ze schrijven soms maar wat, dat journaille: Bladvulling!" :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: joep op september 19, 2012, 21:32:38
Vandaag de test gelezen van de PM-11s3 in het Duitse Stereo.
Verschillen zijn niet schokkend maar wel aanwezig.
Met het lezen van dit soort magazines ben ik gestopt.Allemaal marketing meer is het niet.Geld ook voor diverse andere branches.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

joep

Citaat van: pollyxx40 op september 12, 2012, 20:37:04
Volgens mij zijn ze allen even belangrijk. Voor fijn geluid kan de één niet zonder de ander.
Speakers, akoestiek, bron, bron in de bron (CD) en de versterker.
En wat is dan belangrijker.....tja, ik denk het eindresultaat..... heel subjectief  :mrgreen:

PS
Bij mij speelt zelfs mee of ik een "mooie set" heb en/of ik een lekkere whiskey in handen heb. (wel duidelijk dat ik niet technisch onderlegd ben he haha )

O.k. Polly, nee alleen je avatar veranderen en alle mensen in spanning laten zitten kan natuurlijk niet. Zeker niet met zo'n wereld set zoals je nu hebt gekocht. Je zult op "de set van" nu een item moeten openen.
Met heel veel foto's!!!!!!!!!

JohnWx

Citaat van: joep op september 22, 2012, 10:59:14
O.k. Polly, nee alleen je avatar veranderen en alle mensen in spanning laten zitten kan natuurlijk niet. Zeker niet met zo'n wereld set zoals je nu hebt gekocht. Je zult op "de set van" nu een item moeten openen.
Met heel veel foto's!!!!!!!!!

Zult = Moet  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.



211

Citaat van: Cornelis1921 op september 15, 2012, 15:26:07
Doe als Cor: Hou het simpel (Range Line) en luister met vlag en wimpel (veel goede muziek)!

Waarom..?? ieder op zijn eigen manier Cor, ieder op zijn eigen manier.... 8-)
Zolang je maar geniet....

Cornelis1921

Citaat van: 211 op september 22, 2012, 15:48:16
Waarom..?? ieder op zijn eigen manier Cor, ieder op zijn eigen manier.... 8-)
Yeah alright, you're right! And I mean it this time...  :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pollyxx40

Citaat van: joep op september 22, 2012, 10:59:14
O.k. Polly, nee alleen je avatar veranderen en alle mensen in spanning laten zitten kan natuurlijk niet. Zeker niet met zo'n wereld set zoals je nu hebt gekocht. Je zult op "de set van" nu een item moeten openen.
Met heel veel foto's!!!!!!!!!
Citaat van: John Wx op september 22, 2012, 11:33:43
Zult = Moet  8-)

Ben niet zo'n fotograaf. Maar..... jullie hebben wel gelijk. Ik ga m'n best doen en een fotootje plaatsen  :wink:
En ja..... niet zo netjes om zo laat pas iets te vertellen over m'n nieuwe aanschaf.
Duidelijk is, ik heb de knoop doorgehakt en heb aangeschaft:
Nieuwe SA en nieuwe SR. Opzoek geweest naar een goude SC / SM combinatie met bellen en mailen naar onze Ooster-, en Westerburen, maar zonder resultaat.
M'n meissie zei gelijk, na ze van mijn zoektocht iets mee kreeg, doe niet zo dom! Goud is echt lelijk in je zilverkleurig audio rek!
Pfff ik ben blij met m'n set en blij met m'n vrouw  HB (vrijwillig opgeschreven  :angel: )

Ik heb al een paar goeie luistermomenten gehad..... HEERLIJK... genieten to the MAX  pompom HB :mrgreen: :-D

P.S. als we eens een discussie zouden krijgen over sieraden zal ik niet nalaten dat GOUD lelijk is  :-D

Marantz SC-11S1 | Marantz SM-11S1 | Marantz SA-11S2 | Marantz SR-7007 | The Rock | Inspiration

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op september 05, 2012, 07:23:36
Naast elkaar gaan beluisteren die PM/SA 11 versus 15 en een keuze maken.
Er is altijd meer en beter (ook in het geval v.d. 11-serie), maar sommige mensen kunnen met die gedachte niet overweg en moeten steeds weer meer ... Tevredenheid is een hoog goed :yes:.

Amen.
Mijn naam is haas... notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *