De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81

Welkom hier  :yes: leuk verhaal en heeft wel wat van klipsch die grote kasten

en Hertog jan is altijd goed  :-D

Marantz 81


Maus

Ja als de accu's telkens stuk gaan... Je moet wat he!

Maus

Citaat van: Marantz 81 op juli 19, 2012, 23:07:15
Welkom hier  :yes: leuk verhaal en heeft wel wat van klipsch die grote kasten

en Hertog jan is altijd goed  :-D

Welke Klipsch bedoel je dan? Want hoorns zijn niet perse Klipsch achtig, vrijwel iedere PA speaker gebruikt hoorns.

Marantz 81

Ja die grote klipsch kasten pff uhmm tja hoe heten ze ook alweer  clown1

Maus

Spannend...  :mrgreen:

Ik heb geen idee. Verder vond ik de Klipsch speakers welke ik bij de Correct gehoord heb, niet echt mijn ding. Ik heb er wel een setje Mordaunt Shorts vandaan, welke in de 'hoofdset' in mijn slaapkamer staan. Deze wisselt zo veel van indeling, dat ik er niet eens recente foto's van heb.
Oh, jawel, eentje:

Mengpaneeltje ter test.

Voor de liefhebber, mijn werk:






Theatertechniek ;)

Cornelis1921

#21
 Mijn eerste reactie was na wat gezien heb op de foto's op pagina 1: Wauw! :mrgreen: En wat leuk, weer zo'n onvervalste audiofiel erbij hello pompom, maar hij moet wel tegen een stootje kunnen: als het K-woord valt dan... violent1 moet hij beslist niet in :-o zijn.
Maar voor de rest zijn het :evil: & :angel:, die elkaar afwisselen. :lol:
En als het gaat om muziek dan is dat meestal HB of :zzz:, dat de klok slaat, geintje...! :-D :wink:
Wees vooral niet bang :oops: HLP om je mening te ventileren want anderen doen dat meestal ook :gaap:.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Sjuust, iemand een woordenboek der ' 8-) :-P :oops: :wink: :lol: HB notworthy '?

:-D :-D

Marvin

Vet hoor, die Altec's staan er nog steeds?

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Maus

Jep die Altec's staan er nog steeds! Moet ze weer eens aansluiten, sinds er een amp staat met maar één aansluiting voor een set speakers, zitten ze niet meer aangesloten.

Goed nieuws, ik ben thuis van vakantie, heb alles goed in de auto kunnen krijgen; Kleding, voedselwaar, kampeerspullen, luchtbed, slaapzakken, kookgerei, tent, Celestion Ditton 15's  :roll:, Marantz PM80se, Koelbox etc....
Ging nét, maar alles is heel aangekomen. Ik heb zojuist de PM80 aangesloten en,  HB Dat ding klinkt!







hello


Maus

Óf hij moet nog even loskomen(lang stilgestaan bij de vorige eigenaar) of de voeding is aan een revisie toe, maar ik heb het idee dat het laag beter kan. Beetje een rommeltje.

Maus

Je hebt toch altijd meer dan je denkt he, zo bedacht ik me dat ik nog een defecte CD5400 op zolder heb staan. Werkt, tot ie een kwartiertje heeft gespeeld en warm word, dan gaat het enorm vervormen.

Verder heb ik op foto's nog wat Marantz spul gezien wat ik niet meer heb;
ST450 tuner
2100 tuner met rackoren, in optisch zeer slechte staat
2020 tuner in topstaat
PM310 amp.
Een jaren 80 receivertje, waarvan de STK module stuk was. SR810(?)
Model 1050
DD-82 DCC deck. Helaas ter ziele...

Fotootje van enkele jaren geleden:

:| Wat kon ik toen netjes werken...

jrm

Welkom en veel plezier hier bij deze Marantz club.

Leuke foto's en veel herkenning van vroeger...

Maus

Wat staat me nog te wachten dan? ;)