Mooiste Marantz versterker ooit?

Gestart door 100%Marantz, juni 07, 2012, 22:28:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinnyvinz

Citaat van: John Wx op juni 10, 2012, 11:21:34
nou na gister moeten we het doen met Kim Holland voor 20 eurootjes denk ik  clown1
puke puke puke


JohnWx

Citaat van: Vinnyvinz op juni 10, 2012, 11:29:14
puke puke puke

Nou ik denk dat de smiley goed laat zien wat er gebeurt met kleine Vinny




Maar ach boven de 40 ga je voor kwantieteit  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vinnyvinz

Citaat van: John Wx op juni 10, 2012, 11:42:56
Nou ik denk dat de smiley goed laat zien wat er gebeurt met kleine Vinny




Maar ach boven de 40 ga je voor kwantieteit  :-D
Ik moet er niet aan denken, ik vind die Kim echt een griezel.... shutup

JohnWx

Citaat van: Vinnyvinz op juni 10, 2012, 11:48:13
Ik moet er niet aan denken, ik vind die Kim echt een griezel.... shutup

Je moet ook niet kijken  clown1 maar voelen


en weer ON TOPIC
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vinnyvinz


En deze:


Ik ben bang dat ze voor mij veel te duur zijn, maar ze zijn wel heel mooi!

Cornelis1921

#36
 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
100%marantz, duizendmaal excuus voor deze flagrante vorm en mate van topicvervuiling, het gaat nu helemaal nergens meer over... Bobbi Eden, Kim Holland, noem het maar op. Of dat de enige vrouwen en het enige is in het leven van de audios*xuele man zijn?
Goed, ik ga wel weer in de hoek staan... redface :roll:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op juni 10, 2012, 14:46:16
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
100%marantz, duizendmaal excuus voor deze flagrante vorm en mate van topicvervuiling, het gaat nu helemaal nergens meer over... Bobbi Eden, Kim Holland, noem het maar op. Of dat de enige vrouwen en het enige is in het leven van de audios*xuele man zijn?
Goed, ik ga wel weer in de hoek staan... redface :roll:
Er is wel een overeenkomst tussen Bobbi Eden / Kim Holland en Marantz Cor, je kan bij allen aan de knoppen zitten.  :-D   clown1
Persoonlijk denk ik dat er bij Marantz een beter geluid uit komt.   :-P   :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Voor het fijne gevoel dan toch maar het duo Eden en Holland  :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op juni 10, 2012, 14:46:16
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
100%marantz, duizendmaal excuus voor deze flagrante vorm en mate van topicvervuiling, het gaat nu helemaal nergens meer over... Bobbi Eden, Kim Holland, noem het maar op. Of dat de enige vrouwen en het enige is in het leven van de audios*xuele man zijn?
Goed, ik ga wel weer in de hoek staan... redface :roll:

hello
Dacht ook, waar gaat het nu over? Vertrekken van een SM1000 en spreken over Bobbi ;-)

Geen probleem, je mag terug op je bank komen zitten 8-)
marantz, what else?

jrm

Gisteren een SM800 gezien ook errug mooi!

100%Marantz

Waar heb je dat gezien?
Kunnen beluisteren ook?
marantz, what else?

jrm

Yepp!
Heb 'm mogen beluisteren......

Maar zo als ik al eerder schreef klinken alle versterkers hetzelfde als ze de zelfde uitgangssignaal geven en gewoon op woonkamer niveau moeten presteren......

Cornelis1921

Citaat van: jrm op juni 10, 2012, 22:33:47
Yepp!
Heb 'm mogen beluisteren......

Maar zo als ik al eerder schreef klinken alle versterkers hetzelfde als ze de zelfde uitgangssignaal geven en gewoon op woonkamer niveau moeten presteren......
:yes: :yes: :yes: En dat is ozo waar, Marcel. Er zijn "audiofielen" die menen verschillen te horen op dat niveau, wat een bullsh*t. Een goede versterker versterkt, meer niet. Toch?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *