2020L

Gestart door NICOR, april 25, 2012, 22:34:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Juist een nieuw toestel binnen,had verwacht een ramp te zijn maar valt nog heel goed mee,speelt prima am functie kapot fm gaat nog 2 onderste lampjes branden niet,wil een nieuwe in steken,maar zie maar 1 lampje kapot men vraag is bevinden er zich nog in het voorpaneel?en hoe verwijder je het best een lampje?wil niks schenden








































erik1950

sommige  lampjes zijn met twee draadjes eraan gesoldeerd

HAL9000

Zijn leuke  tuners,  kan weinig aan kapot.  Ik zie  wel dat  de  voeding bij jou  exemplaar een beetje  gaar is.
goh en dat na 30 jaar  :angel:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Ik zie een beetje wazig.........

Gewoon met beleid demonteren en je komt het van zelf tegen.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Heb spijt van deze eerlijk gezegd redface

JohnWx

Citaat van: NICOR op april 28, 2012, 16:00:52
Heb spijt van deze eerlijk gezegd redface


Gewoon verkopen aan kleine SB Marantz kan JR oefenen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Jr is druk met zijn computervaardigheden bezig.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR

Verkopen denk niet dat hij in deze geintresseerd is

JohnWx

Citaat van: NICOR op april 28, 2012, 17:17:11
Verkopen denk niet dat hij in deze geintresseerd is

Junior wel die heeft nog niet zowel als ze vader
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

Binnen 60 jaar wel  :yes:

Cornelis1921

 pompom pompom pompom
Ondanks alles toch een leuke inkijk (a.d.h.v. soms onscherpe plaatjes) van deze 2020L.
NICOR, dank en succes met het (verder) verzamelen van tastbare en hopelijk werkzame marantzgeschiedenis.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SB_Marantz

Citaat van: NICOR op april 28, 2012, 17:17:11
Verkopen denk niet dat hij in deze geintresseerd is


Ben niet echt op zoek maar ALS er eentje bij zou mogen is het er maar 1.   :evil:

je hoeft niet te raden welke denk ik?  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

NICOR


NICOR

Is vandaag de deur uit,is het enigste model die ik niet leuk vond,kga geen museum maken van men woonplaats ,als dat dan niet het geval is waar stopt het?

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *