De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

In een set als die van Bert zullen de verschillen super marginaal zijn, direct van interne HHD lijkt me inderdaad het beste maar via een NAS naar de speler van Bert zal (denk ik) weinig uitmaken gezien dit signaal niet beïnvloed wordt.

Voor degene die daar wel weer in geloven en dit compenseren door bijv. een AQ datakabel..........tja dan misschien beter een HHD rechtstreeks aan de streamer, vaak kost zo'n kabel meer dan een 2TB HHD.

Wat beter is zal persoonlijk blijven, bij Bert zal het niet zoveel uitmaken, ik teken voor zijn set met een lange kabel naar een NAS  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

We hebben het nummer ook via de Nas afgespeeld, klonk ook beter dan Tidal  maar de  interne HDD was toch de winnaar.
We hadden gezamenlijk van te voren afgesproken om dat bij voorbaat te geloven  :yes:  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Klopt Jürgen rechtstreeks was iets mooier geen wereld van verschil. Ik dacht dat het niet uitmaakte maar we hoorden het alle drie [emoji57][emoji57]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Dat bedoel ik Bert.....geen wereld van verschil, morgen als je misschien in een andere stemming bent hoor je het niet meer  :roll: :roll: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Herd behaviour  :angel:

Citaat van: bert50 op september 19, 2017, 20:53:09
Klopt Jürgen rechtstreeks was iets mooier geen wereld van verschil. Ik dacht dat het niet uitmaakte maar we hoorden het alle drie [emoji57][emoji57]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Ik zit nu spotify te luisteren via de Aurender gestreamd via de iPhone ik moet zeggen dat klinkt helemaal niet verkeerd zeg .



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

De nieuwe opstelling met de Focal Sopra 2 [emoji322][emoji322]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Ziet er goed uit Bert, geniet ervan!  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vinyl_Fuchs

Mooooiiiiiiii. Nu alleen nog een bijpassend audiomeubel.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Bert, ik wist wel dat jij het goed voor elkaar hebt; ziet er prachtig uit. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Pfffff wat een mooie set zo Bert!  :kwijl: Ik ben benieuwd naar jouw eerste uitgebreide ervaringen  :yes:

bert50

Die zullen wel het eind van de week komen alleen vannacht nog werken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Nogmaals.....helemaal top Bert, nu nog een meubel in hoogglans wit om het af te maken  :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

arjan1312

Bert, veel luisterplezier met je prachtige nieuwe aanwinsten. Was er een specifieke reden om "groter" te gaan?


Arjan


PS: volgende stap een E650?


PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

geoffreyvanvugt

Lekkere speakers. Mooi spul.. :yes:
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360