De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert50

Dank je .
Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Zoals ik met de Audio Note ervaren heb, zal het met jullie Harbeths vergelijkbaar zijn. Hut ab.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Kan je al wat meer vertellen v.w.b. de sound van de nieuwe Audioquest Bert?

bert50

Rob,
Absolute rust en een gitzwarte achtergrond en een betere bas.
De hele kleine geluidjes komen nog beter uit de verf.
Zo goed dat het al  was dit is toch weer een grote stap vooruit maar ik zit nog niet op de 200 uur spelen. Volgens Audioquest het minimum om het maximale geluid er uit te krijgen.
Plaatsing is fabelachtig .[emoji445][emoji445][emoji445]



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Plaatsing is ook wel een aspect waarop monitoren steevast beter scoren dan vloerstaande speakers. Jouw ex Sophia monitoren vond ik daarin ook subliem, beter dan hun grotere broers.

Citaat van: bert50 op mei 27, 2019, 10:49:27
Rob,
Absolute rust en een gitzwarte achtergrond en een betere bas.
De hele kleine geluidjes komen nog beter uit de verf.
Zo goed dat het al  was dit is toch weer een grote stap vooruit maar ik zit nog niet op de 200 uur spelen. Volgens Audioquest het minimum om het maximale geluid er uit te krijgen.
Plaatsing is fabelachtig .[emoji445][emoji445][emoji445]



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Maar het is vooral de natuurlijkheid dan wel analoog klinkend .


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Wat nu Bert........de Focal Sopra's zijn alweer weg, die waren nog geeneens ingespeeld  :-D

Waarom?????........prachtige beesten  8-)

En wat heb ik nog meer gemist Bertje........ik kan het niet zo snel uit je onderschrift halen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Jouw naamgenoot heeft er nu fraaie Harbeths staan en het overige is nog hetzelfde, buiten wat touwtjes om. Het gaat tijd worden dat ik er weer eens ga buurten   :yes:.

Citaat van: Brutus op juni 21, 2019, 14:13:47
Wat nu Bert........de Focal Sopra's zijn alweer weg, die waren nog geeneens ingespeeld  :-D

Waarom?????........prachtige beesten  8-)

En wat heb ik nog meer gemist Bertje........ik kan het niet zo snel uit je onderschrift halen.

Brutus

Hmmm......Harbeth's ken ik persoonlijk niet, ook niet eerder in een review gezien ofzo.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Is dit nu echt beter dan de Sopra No.1 of No.2 Bert??
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Bert het is niet beter meer anders maar Harbeth is een geweldig luidspreker zo ontzettend mooi.
Je vergeet gewoon dat je naar een luidspreker luistert .
Ontzettend mooi Brutus.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Je kan ook maar veel beter naar de muziek luisteren  :wink:

Citaat van: bert50 op juni 26, 2019, 19:19:23
Bert het is niet beter meer anders maar Harbeth is een geweldig luidspreker zo ontzettend mooi.
Je vergeet gewoon dat je naar een luidspreker luistert .
Ontzettend mooi Brutus.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bert50

Zou het Robert.[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Luisteren naar goede muziek en tegelijkertijd kijken naar mooie installatie geeft nog meer voldoening.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Jij snapt het Roy.[emoji443][emoji443]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls