De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: bert50 op oktober 15, 2018, 17:13:54
Dat klopt als ik ze kan verkopen Roy.
Misschien wel Harberth [emoji446]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Vanwaar deze wisseling: vond de sopra nr. 1 al goed klinken bij jou? En de sopra nr. 2 zal er zeker nog een schepje bovenop doen. Tevens een mooi esthetisch design. Vanwaar deze onrust?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Verandering van spijs ... Ik begrijp Bert wel. Harbeth is een fraai merk, met een geweldige productlijn.
Mijn Glennies gaan alleen de deur uit voor andere Tannies, of een Harbeth speaker.

@bert50 een paartje Harbeth zou toch een fantastisch verjaardags cadeau zijn 🎉

jrm

Citaat van: xander32 op oktober 16, 2018, 06:40:55
Verandering van spijs ... Ik begrijp Bert wel. Harbeth is een fraai merk, met een geweldige productlijn.
Mijn Glennies gaan alleen de deur uit voor andere Tannies, of een Harbeth speaker.

@bert50 een paartje Harbeth zou toch een fantastisch verjaardags cadeau zijn 🎉

:gp:
Heb de sopra's beluisterd bij Bert en de Harbeth's bij een audio zaak, ben echt benieuwd naar de verschillen. (Zal ik wel niet horen, daarvoor is de tijdsinterval te groot)

In ieder geval succes met je zoektocht.

Vinyl_Fuchs

Ennuh? Foto's van je nieuwe aanwinst?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32


bert50


Nog geen stand [emoji849][emoji849]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Ik zie toch weer een vrouwelijke "touch": happy birds.  :lol:
Veel luisterplezier toegewenst.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Een mooi fineer, fraaie afwerking  :yes: Het recht toe recht aan ontwerp van Harbeth kan ik wel waarderen.

Hoe ben je tot de keuze van de 30.2 gekomen?

bert50

Kon ze niet stoppen [emoji51][emoji51]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Heb een x de 30 met HL5 en 40 kunnen vergelijken; die eerste twee spraken mij het meest aan, de 40 viel destijds erg tegen. Ook een x een 30 i.c.m. 18" Velo sub gehoord; de 30 was weer erg fraai, van die giga sub was ik buiten diens afmetingen niet erg onder de indruk (matige integratie).

Maar bij jou had ik de HL5 verwacht: komende van forse zuilspeakers ben je een bepaalde basenergie gewend. En de HL5 heeft daarvan meer te vergeven dan de 30. Hoe dan ook, een setje Harbeth 30 in zo'n fraai fineer is altijd genieten. Geniet ze 👍🏻.

Cornelis1921

Van harte gefeliciteerd, Bert, en btw, welcome to the club! pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm


bert50

Mogge Cor,
Ik ben bij jou aangestoken met het ontzettende muzikale geluid van jou Harbeth P3's in het voorjaar.
Sindsdien is mij vrouw toch weer gaan roepen die focal's zijn toch wat aanwezig in de kamer[emoji3].
Maar wat dan zou ik moeten kiezen zodoende ben ik bij Harbeth uitgekomen op de 30.2 .
Hier vergeet je het hifi gevoel en luister je ontspannen alleen maar naar muziek.
Alleen dat inspelen weer maar tot nu al erg mooi.
Gr Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

En inderdaad wel minder energie in het laag Robert,Maar strak en meer dan genoeg laag.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls