Stekker omgedraaid, krijg nou tandjes...

Gestart door Zweef, januari 07, 2012, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: renes59 op januari 08, 2012, 14:35:19
Tegenwoordig in de beschuit, toast en roggebrood. Alles goed, ook met de hifi. :-D

je zit en de tweak business van het speciale brood
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Citaat van: John Wx op januari 08, 2012, 14:37:51
Citaat van: renes59 op januari 08, 2012, 14:35:19
Tegenwoordig in de beschuit, toast en roggebrood. Alles goed, ook met de hifi. :-D

je zit en de tweak business van het speciale brood
Ja, is mijn baan ook nog, tweaken van onderleggers.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op januari 08, 2012, 14:26:47
ik heb nog nooit verschil gehoord...dat mag je dan toch ook melden...

Tuurlijk  :-)

bedoel gewoon het wellus nietus  :wink:

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81


renes59

Moet ook wel anders wordt het wel erg saai.
Er zijn wel clubjes die het met elkaar eens zijn, de voors en de tegens, maar die zijn min of meer besloten.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Het is wel 1 van de goedkoopste tweaks als je er in gelooft.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Dat ben ik met je eens.
Ik ben bij Whisper ( Hans) geweest en hij bij mij. Hij hoort het, ik niet. Toch genieten we beide van muziek.
Ik ben bezig met muziek, de techniek zal wel. Af en toe een nieuwe buis erin, dat is het.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op januari 08, 2012, 15:28:13
Dat ben ik met je eens.
Ik ben bij Whisper ( Hans) geweest en hij bij mij. Hij hoort het, ik niet. Toch genieten we beide van muziek.
Ik ben bezig met muziek, de techniek zal wel. Af en toe een nieuwe buis erin, dat is het.

Hoi Rene,

Back in town.
Het gaat je goed zo te lezen.
Als je keer in de buurt van Ede zit kom je dan een kop koffie (biertje mag ook) drinken. ?
Kunnen we even bijkletsen en ff de upgrade(s) be-kijken-luisten.

Ach de een geloofd het wel de andere niet.
Laat mekaar in ieders waarde, en een beetje over en weer plagen mag best.
Zolang we maar niet rolle bollend door de kamer gaan is het goed.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Moi Hans, als ik in de buurt ben kom ik langs. De nieuwe Totems beluisteren. Alleen met de vrijheid door de week is het gedaan.
Is het wat om met een paar mensen bij een believer te luisteren en bij een non-believer? Misschien wordt het verschil in opvatting dan duidelijk, of niet. Ik stel mij beschikbaar als non-believer.
On topic: Bij mij kunnen de stekkers naar wens worden gewisseld. Ik denk niet dat er wat in fase staat, als dat al zo is is dat per ongeluk.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Zweef

Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

(l.o.l. als je 'm op slot wilt doen mag je dat (lekker)  zelf doen  clown1)

Ik ben een believer en nog een paar onder ons.
Ben niet vies van een testje of zo.

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet