Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

NB

Weer een Zappa cd. Them or us. Deze keer op MP, voor slechts 5,- aangeschaft.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.


Vinyl_Fuchs

Gisteren sinds lanfge tijd weer eens vinyl en cd's aangeschaft:

Op vinyl:

Nick Cave and the Bad Seeds: Skeleton Tree en Lovely Creatures

Op cd:

The Black Keys - Thickfreakness
My Baby: Shamanaid en Prehistoric Rhythm
Tori Amos - The Beekeeper
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Hoe doen jullie dat eigenlijk met  het  toevoegen van afbeeldingen. Ik ben daar altijd mee aan het ruziën.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Vaak heeft DbPoweramp zelf al een goede album cover. Is dat niet het geval dan;

Via Google een passende afbeelding zoeken van een voldoende grootte; DbPoweramp brengt deze toch terug tot een standaard formaat. Die sla ik op als folder.jpg op desktop, vervolgens selecteer ik die in DbPoweramp en voeg deze foto toe aan het te rippen album.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 25, 2017, 10:17:52
Hoe doen jullie dat eigenlijk met  het  toevoegen van afbeeldingen. Ik ben daar altijd mee aan het ruziën.

skyfox

Deze week m'n eerste 4K schijfjes besteld.

- Goodfellas
- The Great Wall
- Miss Peregrines house of peculiar children
- Fifty Shades darker

Ben erg benieuwd hoe ik de 4K trein ga ervaren.

xander32

Aan mijn antwoord van vanmorgen heb je weinig zie ik nu  :-D.
Ik was nog ni wakker  clown1.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 25, 2017, 10:17:52
Hoe doen jullie dat eigenlijk met  het  toevoegen van afbeeldingen. Ik ben daar altijd mee aan het ruziën.

Zep

Citaat van: xander32 op juni 25, 2017, 21:20:58
Aan mijn antwoord van vanmorgen heb je weinig...  :-D.

Geeft niks Xander, we zijn dat gewend van jou  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 25, 2017, 10:17:52
Hoe doen jullie dat eigenlijk met  het  toevoegen van afbeeldingen. Ik ben daar altijd mee aan het ruziën.

Gezien Zeppie ook niets zinnigs uitkraamt zal ik je maar een voorbeeld geven  :-D

Plaatje op bijv. Google zoeken, op je pc opslaan. Download bijv. het gratis upload programma "mUpload" dit is een super simpel programmaatje echter alles wat je upload komt op het web, je hebt dus geen beheer er over.

Maak een kopie van de balk "voor forum's" is de 2e van boven en plak het geheel hier in en klaar is kees.
Gezien dit al tussen (img) en (img) staat hoef je dat hier op de site niet nog een keer aan te klikken.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

#4269
Citaat van: Brutus op juni 26, 2017, 03:51:25
Gezien Zeppie ook niets zinnigs uitkraamt zal ik je maar een voorbeeld geven  :-D

Plaatje op bijv. Google zoeken, op je pc opslaan. Download bijv. het gratis upload programma "mUpload" dit is een super simpel programmaatje echter alles wat je upload komt op het web, je hebt dus geen beheer er over.

Maak een kopie van de balk "voor forum's" is de 2e van boven en plak het geheel hier in en klaar is kees.
Gezien dit al tussen (img) en (img) staat hoef je dat hier op de site niet nog een keer aan te klikken.

Ho ho Brutus, jij onderschat de waarde van de zin uit de onzin  :wink:
Maar ok, dan ook een constructieve bijdrage van mij betreffende het toevoegen van plaatjes...zonder eerst omslachtig op je pc op te slaan en vervolgens up te loaden 8-) ;

Zoek je plaatje op google of whatever..
Rechter muisknop afbeeldingslocatie kopiëren
Op forum afbeelding toevoegen en tussen extensies plakken

[img]   hier dus plakken    [/ img]

notworthy
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Zep op juni 26, 2017, 09:34:48
Ho ho Brutus, jij onderschat de waarde van de zin uit de onzin  :wink:
Maar ok, dan ook een constructieve bijdrage van mij betreffende het toevoegen van plaatjes...zonder eerst omslachtig op je pc op te slaan en vervolgens up te loaden 8-) ;

Zoek je plaatje op google of whatever..
Rechter muisknop afbeeldingslocatie kopiëren
Op forum afbeelding toevoegen en tussen extensies plakken

[img]   hier dus plakken    [/ img]

notworthy
Ok thnx.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Brutus

Die laatste manier van plaatsen is idd sneller maar alleen toepasbaar als je een plaatje van het web haalt en niet voor eigen foto's  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juni 26, 2017, 15:12:13
Die laatste manier van plaatsen is idd sneller maar alleen toepasbaar als je een plaatje van het web haalt en niet voor eigen foto's  :wink:

Nee, eigen foto's dien je uiteraard eerst up te loaden ergens in een cloud/online foto album, tenzij je een eigen server draait....en dan blijft de procedure verder hetzelfde. Ik ga weer over op onzin, bevalt me beter  :yes:  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Paul

Met dank aan Cor.

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site