Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

agr64

#4770
Alle cd's van Agnes Obel en Eefje de Visser....

Pixar's Toy Story 4 op blu-ray was eindelijk te scoren voor een normale prijs.

NB

Little Feat. Waiting For Columbus DeLuxe uitvoering, uit 2002. Heel fijne live dubbelaar, die nog ontbrak.

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Alles van Lunatic Soul, het soloproject van Mariusz Duda van Riverside, op Amanazon.de, want alle 6 de CD-albums waren elk afgeprijsd tot onder een tientje. Vandaar. Kortom, buitenkansje dat ik niet liet lopen. pompom pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

The Good Son

Citaat van: Cornelis1921 op maart 29, 2020, 01:29:22
Alles van Lunatic Soul, het soloproject van Mariusz Duda van Riverside, op Amanazon.de, want alle 6 de CD-albums waren elk afgeprijsd tot onder een tientje. Vandaar. Kortom, buitenkansje dat ik niet liet lopen. pompom pompom

Op Amazon vind je altijd wel buitenkansjes, levensgevaarlijke site  :yes:

AlexH

Gigaton van Pearl Jam op vinyl in de bestelling! Levering onbekend ivm een of ander virus... violent1
Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

xander32

Hetgeen ik er tot op heden van heb mogen horen is zeker niet slecht, maar ook niet heel verrassend, niet heel vernieuwend.

Citaat van: AlexH op maart 29, 2020, 13:33:37
Gigaton van Pearl Jam op vinyl in de bestelling! Levering onbekend ivm een of ander virus... violent1

Cornelis1921

#4776
Heb over het vorig jaar iets meer dan EUR 227,00 aan het aan eigen zorg bijdragen CAK betaald, en ik heb deze gedeclareerd bij de zorgverzekeraar en na uitkering daarvan vrijwel in zijn geheel uitgegeven aan muziek CDs, EUR 40,00 aan de nieuwe harde schijf voor John, nieuwe potten en pannen, de boodschappen en het Regiobusje. ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

themaestro

Ben de laatste tijd MP aan het afstruinen voor LP's of CD's van met name Rogier van Otterloo, Pim Jacobs en cs.  Heb links en rechts al wat op de kop getikt. Dergelijke muziek vind ik heel prettig klinken sinds ik door de jaren heen mijn installatie heb kunnen verbeteren.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

xander32

Ik meende te gelezen hebben dat je recent afstand hebt gedaan van een groot deel van jouw cd collectie en die ga je nu weer aanvullen?

Citaat van: Cornelis1921 op maart 29, 2020, 22:44:40
Heb over het vorig jaar iets meer dan EUR 227,00 aan het aan eigen zorg bijdragen CAK betaald, en ik heb deze gedeclareerd bij de zorgverzekeraar en na uitkering daarvan vrijwel in zijn geheel uitgegeven aan muziek CDs, EUR 40,00 aan de nieuwe harde schijf voor John, nieuwe potten en pannen, de boodschappen en het Regiobusje. ;-) :-D

Cornelis1921

#4779
Jazeker Robert, maar de afstotingen betreffen voornamelijk datgene wat op klassiek- en jazzgebied nooit meer beluisterde, zoals overschotten, barok en veel B- en nog mindere uitvoeringen en zo, en de nieuwe aanschaffen betreffen eigenlijk alleen maar de grote symfonische werken en klein kamermuziek, mijn liefhebberij, en progrock, eveneens mijn liefhebberij, vandaar dat ik ook gewoon nieuw werk op CD blijf aanschaffen. Daarentegen heb ik ook veel ruimte gemaakt, want 1 van de 5 rekken is helemaal verdwenen om ruimte maken voor 2 Guppie tanks in de woonkamer. :yes: Tevreden met het antwoord, Robert? notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Duidelijk Cor  :yes:, maar tevreden 😏 ...


:wink:


Citaat van: Cornelis1921 op maart 30, 2020, 11:16:34
Jazeker Robert, maar de afstotingen betreffen voornamelijk datgene wat op klassiek- en jazzgebied nooit meer beluisterde, zoals overschotten, barok en veel B- en nog mindere uitvoeringen en zo, en de nieuwe aanschaffen betreffen eigenlijk alleen maar de grote symfonische werken en klein kamermuziek, mijn liefhebberij, en progrock, eveneens mijn liefhebberij, vandaar dat ik ook gewoon nieuw werk op CD blijf aanschaffen. Daarentegen heb ik ook veel ruimte gemaakt, want 1 van de 5 rekken is helemaal verdwenen om ruimte maken voor 2 Guppie tanks in de woonkamer. :yes: Tevreden met het antwoord, Robert? notworthy byebye

NB

Chicago 7 besteld. Die is wat fusion achtig en avontuurlijk.

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

geoffreyvanvugt

Ik heb zojuist Avengers - Infinity War en Endgame OST besteld op vinyl. Ik ben gek op deze films maar ik ben ook gek op filmmmuziek in het algemeen
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

xander32

#4783



Hoe kan ik deze destijds nou hebben gemist, Mark Lanegan en Layne Staley samen in één band, dat kan niet slecht zijn.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *