Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NB

Net van Gentle Giant de cd Aquiring The Taste, origineel uit 1971 besteld.

--
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

NB

Orchestral Favorites, van Frank Zappa. Deze cd stond al enige tijd op mijn verlanglijst( je), maar ik heb ik net de beloning voor mijn energie zuinigheid en overstappremie ontvangen. Dus het kan, dus besteld:-)

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Paul

We doen het volgens de forum statistieken nog steeds goed in dit draadje ondanks de stream hype.   :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

NB

Dubbel cd, Make a Jazz noise here. Van Frank Zappa.
Net besteld via Amazon.de. Weer een fijne live  FZ dubbelaar erbij.

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

NB

Clear Spot- Safe as Milk van Captain Beefheart.
--
De dubbel lp waar de liefhebbers zoveel lof over tuiten, Trout Mask Replica, heb ik in het verleden 2 keer op lp aangeschaft.
Maar vond er slechts een paar nummers voor herdraaiing vatbaar.
Nog op YT,  TMR zitten beluisteren, maar ik kan er weinig mee. De begin platen van CB, die nog blues georienteerd waren Heb ik wel wat mee.
Toch heb ik maar 1 verzamelaar van Onze Don van Vliet aka Captain Beefheart .
Dus de 2 halen 1 betalen ,Clearspot- Safe as Milk besteld om de leemte in mijn cd verzameling te dichten.

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

xander32

... zelf koop (bestel) ik albums op cd, welke ik bij ontvangst direct ripp naar flac t.b.v. het streamen, waarna de cd op zolder komt te liggen ...


Citaat van: Paul op september 02, 2018, 21:14:09
We doen het volgens de forum statistieken nog steeds goed in dit draadje ondanks de stream hype.   :wink:

Cornelis1921

Citaat van: Nb op september 13, 2018, 16:38:16
Clear Spot- Safe as Milk van Captain Beefheart.
--
De dubbel lp waar de liefhebbers zoveel lof over tuiten, Trout Mask Replica, heb ik in het verleden 2 keer op lp aangeschaft.
Maar vond er slechts een paar nummers voor herdraaiing vatbaar.
Nog op YT,  TMR zitten beluisteren, maar ik kan er weinig mee. De begin platen van CB, die nog blues georienteerd waren Heb ik wel wat mee.
Toch heb ik maar 1 verzamelaar van Onze Don van Vliet aka Captain Beefheart .
Dus de 2 halen 1 betalen ,Clearspot- Safe as Milk besteld om de leemte in mijn cd verzameling te dichten.
Beef was ook regelmatig het muzikale maatje van Frank Zappa op diverse van zijn album - waaronder de klassieker, "Hot Rats" - en tijdens vele van zijn  live-optredens. ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

Have I offended someone van Frank Zappa, op Amazon zojuist aangeschaft.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Samro

Ik heb 15 September 2 cd's van Allan Taylor besteld bij Dodax. 21 Sept krijg ik bericht dat 1 ervan verzonden zou zijn, maar tot nog toe heb ik niks ontvangen! Dodax heeft altijd hele nette prijzen wat wel aantrekkelijk is natuurlijk. Hoewel de levering bij Dodax altijd wat lang kon duren kreeg ik alles tot voor kort toch netjes in de bus. Na wat speurwerk op internet blijkt het nu niet zo goed te gaan met Dodax! Het is nu dus even oppassen en beter voorlopig niet wat te bestellen daar!  :no:

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Samro op september 29, 2018, 22:42:56
Ik heb 15 September 2 cd's van Allan Taylor besteld bij Dodax. 21 Sept krijg ik bericht dat 1 ervan verzonden zou zijn, maar tot nog toe heb ik niks ontvangen! Dodax heeft altijd hele nette prijzen wat wel aantrekkelijk is natuurlijk. Hoewel de levering bij Dodax altijd wat lang kon duren kreeg ik alles tot voor kort toch netjes in de bus. Na wat speurwerk op internet blijkt het nu niet zo goed te gaan met Dodax! Het is nu dus even oppassen en beter voorlopig niet wat te bestellen daar!  :no:
Als hij dit albums zijn die hij bij Stockfisch Records heeft opgenomen, kun je ze beter rechtstreeks daar bestellen. Ze zijn vaker goedkoper als via andere aanbieders.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Samro

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 29, 2018, 22:55:19
Als hij dit albums zijn die hij bij Stockfisch Records heeft opgenomen, kun je ze beter rechtstreeks daar bestellen. Ze zijn vaker goedkoper als via andere aanbieders.
Ja Stockfisch records inderdaad, maar bij Dodax was tot nog toe het goedkoopst en originele cd's!  Maar nu moet ik dus afwachten of ik de bestelde cd's nog wel krijg. Ik wacht nog even af :-o

Cornelis1921

Zojuist besteld bij Plato/Leiden: Sons of Apollo - 'Psychotic Symphony (2017) (2CD De Luxe Uitvoering: EUR 14,99).

Progressive Metal Supergroup'(USA) met o.a. Davis Sheranian (ex-Dream Theater) op toestsen en Mike Potnoy (eveneens ex-Dream Theater) op slagwerk. Het prog album van 2017 volgens vele proggers. :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Deze maand heb ik er nog twee besteld en onderwijl ontvangen, be patient, komt goed :yes:.

Citaat van: Samro op september 29, 2018, 23:09:57
Ja Stockfisch records inderdaad, maar bij Dodax was tot nog toe het goedkoopst en originele cd's!  Maar nu moet ik dus afwachten of ik de bestelde cd's nog wel krijg. Ik wacht nog even af :-o

NB

Citaat van: Samro op september 29, 2018, 23:09:57
Ja Stockfisch records inderdaad, maar bij Dodax was tot nog toe het goedkoopst en originele cd's!  Maar nu moet ik dus afwachten of ik de bestelde cd's nog wel krijg. Ik wacht nog even af :-o

Sommige cd's duren langer dan de andere. Ik heb tot nu toe ze altijd binnengekregen. Soms wel 2 maanden na de bestelling.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.