Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

plaatjes

cz79

en nog twee

pameijer

En de Scan Speaks waren nog wel een blijvertje....  :schater:

Heb je daar nog de beloofde fotootjes van? Ben benieuwd!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

cz79

Hahaha heb ze toch nog steeds

Rob46

Hele andere setup Chris! Gefeliciteerd gozer, dat zijn fraaie componenten. Ik heb ergens vorig jaar nog aan een Moon streamer gedacht en deze ook nog bij Hans in Hoorn aan het werk gezien en gehoord. Mooie en degelijke producten heeft Moon op de plank staan  :yes:

cz79

Ik heb de moon streamer ook nog steeds en de Moon 240i heb ik bij Hans gekocht, goede inruil van de Krell gekregen en toen was de deal beklonken

cz79

plaatjes van de Scan Speak monitors

xander32

Mooie set zo Chris. Is het geluid gewijzigd met de komst van de Moon?

jrm

Citaat van: xander32 op mei 27, 2018, 09:54:43
Mooie set zo Chris. Is het geluid gewijzigd met de komst van de Moon?

:gp:
Deze vraag kwam bij mij ook direct op!

joep

Ja, erg nieuwsgierig naar de Moon 180 MiND. Eigenlijk prima zo zonder DAC. Voor je het weet heb je drie apparaten staan met in ieder een eigen DAC.
De TaCT RCS 2.0 is voor mij helemaal een gesloten boek. En dat in combinatie met Moon Neo 240i.
Hoop er hier nog veel over te lezen. Een bijzondere set.

Rob46


Cornelis1921

Nu Chris, ik kan niet anders dan jou hartelijk te feliciteren met deze mooie aanwinsten en heel veel luisterplezier toe te wensen. pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

sjoek

Mooi spul... veel luisterplezier :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

cz79

Citaat van: xander32 op mei 27, 2018, 09:54:43
Mooie set zo Chris. Is het geluid gewijzigd met de komst van de Moon?

De set is net nieuw en ik laat me iedere dag nog verassen door een wijziging in het geluid.
Maar klinkt al heel erg prettig en muzikaal. Erg transparant en mooie plaatsing, ik heb de Moon op veel sets beluisterd en altijd het idee gehad dat het 'klopt', klinkt een beetje vaag maar zo ervaar ik het nu ook.

Anders? Ja wel, de Krell had veel meer power en leek wat meer Bas controle te hebben maar nogmaals iedere dag is het geluid net even wat anders dus qua inspelen ben ik er nog niet en ik weet zeker dat nog beter wordt.

NB

Mooi hoor. Ik heb het even opgezocht,  want ik kende het niet.10 jaar garantie, stond erbij. Dat is ook wel een prettig gevoel.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.