Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

#30
Zo dat was even een hele ruk om te lezen CZ79 maar zeker de moeite waard.  :-D
Leuk om die ontwikkeling te zien en blij voor je dat je eindelijk een beetje rust hebt kunnen vinden.
(ik wacht geduldig de eerst volgende upgrade / date wel af  clown1 )

Ik heb de versterker en cd speler mogen bewonderen en beluisteren.
Prima sound met een beetje puristische trekjes.  Veel details met aanwijsbare instrumenten/
Daar hou ik wel van. Geen poes pas erom heen maar gewoon strak geluid geven.

Ben dan ook zeer benieuwt naar de sound van de nieuwe speakers.

Groet Whisper.

ps de Singleton staat klaar !




De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Chris,

Bedankt voor je heldere lange verhaal.
Toch weer anders dan de laatste keer dat ik bij je was :-D

Veel plezier!

cz79

Zo even een paar daagjes weg geweest en nu weer terug.

@Whisper, tja de volgende upgrade....dat wordt een beetje lastig om voor het geld wat ik gespendeerd heb om een nog betere set te kopen clown1 maar ik ben voorlopig niets van plan (alsof dat iets van betekenis heeft bij mij hahaha)

@ JRM ik zou je nog steeds even contacten en de gedachte is er ook nog steeds (dus geen onwil) het is alleen even druk met twee kids etc en dan moet ik wel even de tijd vinden om een daje langs te komen, dit jaar wordt het even lastig  maar Januari biedt nieuwe kansen, zullen we dan eens een datum prikken?

jrm

Is goed Chris, mijn setje loopt niet weg  :-D
Ik ben (voorlopig!) tevreden en geniet van de muziek.

cz79

Hartstikke mooi, dan doen we het gewoon ergens in januari wat mij betreft, dan is hier ook iets meer rust in de tent (hoop ik)

cz79

We hadden het vanmiddag even over het verschil tussen onze beide cd speler (SA15s1 vs s2) en ik denk dat dat verschil iets kleiner is geworden na de paar aanpassingen die mijn CD speler heeft ondergaan, dit ook nog eens in combi met de PMC's zorgt ervoor dat het geheel minder analytisch is en iets muzikaler (warmer zo je wilt).

Ik vond het leuk je weer te zien en ik kom graag bij je langs om jouw set eens te bewonderen (januari)

Whisper.nl

 stupid


Me too.   :yes:  HB

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Ik zou het ook leuk vinden als jij de volgende keer weer bij mij op de M&G kan komen, dan kun je eens luisteren of de bas inderdaad teveel is of dat ik gewoon een zeikerd ben (volgens mijn vrouw wel  :angel:).

Ik ga komende tijd nog wel evn wat schuiven en proberen, en ik ga ook samen met mijn schoonpa een andere meubel maken in plaats van het wandmeubel, mischien scheelt dat ook weer wat.

jrm

Ik ben ook benieuwd!

Laten we gewon afspreken dat we gelijktijdig weer afspreken, vond het erg gezellig gisteren.

Mogelijk dat lo ook wil komen.

Plan komend jaar dan wel een paar data rond februari?

cz79

#39
Is helemaal goed, lijkt me gezellig!

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Ik reken jou al sowieso mee  :yes: :yes: :yes:

lo

Ik wil in principe ook graag komen, tis alleen een klere end weg hè.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Het is zeker niet om de hoek. Wellicht heb je een keer iets te doen in deze buurt zodat we een datum kunnen combineren. Ik zou het wel leuk vinden als je kon komen maar dat kunnen we tegen die tijd ook wel even zien.

jrm

Citaat van: lo op december 12, 2011, 10:40:10
Ik wil in principe ook graag komen, tis alleen een klere end weg hè.

't is nog wel Nederland hoor... :-D