Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

De kogel is door de kerk (alea iacta est), de Avalons zijn verkocht en de Scan-Speaks zijn definitief

Rob46

Ha Chris, gefeliciteerd!!! Ik heb de monitoren hier ook nog staan!

jrm

Citaat van: cz79 op februari 02, 2018, 20:06:36
De kogel is door de kerk (alea iacta est), de Avalons zijn verkocht en de Scan-Speaks zijn definitief

WoW, kijk eens aan!
Met in mijn achterhoofd, waren de avalons zeer fraai qua geluid, en nu dan de Scan-Speaks....

Cornelis1921

Ook ik ben een overtuigt stereo-monitor-man. :yes: notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Citaat van: jrm op februari 03, 2018, 02:18:01
WoW, kijk eens aan!
Met in mijn achterhoofd, waren de avalons zeer fraai qua geluid, en nu dan de Scan-Speaks....

Waren ze ook maar de scan speaks zijn ook erg mooi. Qua afbeelding van stemmen en instrumenten geweldig en heel erg natuurlijk

xander32


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Stands zijn alweer weg. Ik zal dadelijk eens een paar nieuwe foto's plaatsen

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op februari 03, 2018, 10:30:25
Stands zijn alweer weg. Ik zal dadelijk eens een paar nieuwe foto's plaatsen

daar zitten we met ze allen op te wachten

TTIWWP
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

#1524
Speakers worden as we sprak voorzien van een ander kleurtje en als ze dan toch open zijn dan gelijk een aantal filteraanpassingen (o.a. Superior caps) dus het worden/zijn blijvertjes.

De avalons zijn naar een nieuwe eigenaar hier vlakbij, hem gelijk even geholpen met het transport en dus keurig geregeld...nieuwe eigenaar heeft Krell en Spectral en Transparent kabels dus dat ademt wel aan alle kanten Avalon. Hij blij en ik blij.

Ik heb ook gelijk een nieuwe stekkerblok laten maken door een forumgenoot, ik had er een van Ronald (C&D) maar daar klopte niets van tov zijn beloftes (monocrystal kabel en sterbedraad was de afspraak en beide waren niet het geval, prima blok verder maar nu wordt het mooier).

Ik heb ook de hand weten te leggen op een setje Dueland speakerkabels. Reviews zijn erg goed en ik ga er achter komen

xander32

Mooie ontwikkelingen Chris. Welke afwerking krijgen de monitoren?

cz79


xander32

Nice en daarmee in de toekomst ook weer goed door verkoopbaar  :yes:.

Citaat van: cz79 op februari 13, 2018, 22:31:25
Zwart zijdeglans

jrm


cz79

Joehoe  :headbanging: :clapping:, de nieuwe Moon 240i staat hier te spelen, vanochtend opgehaald in Hoorn en tegelijk mijn Krell ingeruild.
Gisteren heeft een forumlid me even geholpen met het solderen van mijn nieuw Apogee en Mogami (2964) digitale kabels.

De setup die nu staat is als volgt:

Moon MiND180 streamer met Kingpin PSU gaat via een Grimm TPR AES/EBU interlink naar de TACT RCS 2.0
De TACT RCS 2.0 gaat met een Apogee 75 Ohm digitale kabel naar een digitale ingang op de Moon 240i.

Speakers: voor een schijntje nog een paar mooie paradigms op de kop getikt, klinken erg fraai en zetten een mooi beeld neer, dat doen de scan speaks ook maar paradigm heeft meer laag en zet een veel breder en dieper podium neer. Ik hou de scan speaks nog heel even er naast om ze nog een keer te vergelijken.