Preview Anti-Mode 2.0 Dual Core

Gestart door Perfect_audio, november 30, 2011, 15:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op december 06, 2011, 22:41:35
Ben ook wel benieuwd en wil er wel bij zijn  :yes:
Zal trouwens pas op zijn vroegst in maart 2012 zijn, dus nog even geduld ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Citaat van: Maurice op december 06, 2011, 22:26:08
Voor de sceptici en geïnteresseerden: zojuist even contact gehad met Ron, en als hij de Anti-Mode binnen heeft en deze doorgrond heeft, zullen we deze bij mij thuis eens aan de tand voelen!
Zal dus een M&G worden waar de stereo adepten eens kunnen proeven of een DSP inderdaad vloeken is of toch echt uitkomst biedt.  pompom
Serieuze interesse :yes:.

Sander.

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Lijkt mij als HT en stereo adept ook erg interesant, al zal ik waarschijnlijk nooit €800,- voor zo'n ding gaan betalen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op december 08, 2011, 18:17:40
Lijkt mij als HT en stereo adept ook erg interesant, al zal ik waarschijnlijk nooit €800,- voor zo'n ding gaan betalen.
Beetje afpingen Wim, een cover dvdtje van CCR doet wonderen. 8-) :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

drees62

Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 09:54:35
Citaat van: Maurice op december 06, 2011, 22:26:08
Voor de sceptici en geïnteresseerden: zojuist even contact gehad met Ron, en als hij de Anti-Mode binnen heeft en deze doorgrond heeft, zullen we deze bij mij thuis eens aan de tand voelen!
Zal dus een M&G worden waar de stereo adepten eens kunnen proeven of een DSP inderdaad vloeken is of toch echt uitkomst biedt.  pompom
Serieuze interesse :yes:.

Sander.

Me too!  HB

WimPeu

Citaat van: Paul op december 08, 2011, 18:45:38
Citaat van: WimPeu op december 08, 2011, 18:17:40
Lijkt mij als HT en stereo adept ook erg interesant, al zal ik waarschijnlijk nooit €800,- voor zo'n ding gaan betalen.
Beetje afpingen Wim, een cover dvdtje van CCR doet wonderen. 8-) :yes:


:-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: still life op december 08, 2011, 14:49:00
Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 09:54:35Serieuze interesse :yes:.

Sander.

alvast mooier dan je initiële reactie  8-)
Ik ben sceptisch maar wil het desondanks een kans geven 8-).

Dat het de pieken en dalen effectief zal effenen dat geloof ik op voorhand wel, maar ik zou graag zelf willen ervaren wat het met het geluidsbeeld doet. Op dat punt zit mij scepsis :yes:.


Sander.

Perfect_audio

Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 21:05:27
Citaat van: still life op december 08, 2011, 14:49:00
Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 09:54:35Serieuze interesse :yes:.

Sander.

alvast mooier dan je initiële reactie  8-)
Ik ben sceptisch maar wil het desondanks een kans geven 8-).

Dat het de pieken en dalen effectief zal effenen dat geloof ik op voorhand wel, maar ik zou graag zelf willen ervaren wat het met het geluidsbeeld doet. Op dat punt zit mij scepsis :yes:.

Sander.

Zelf ervaren is ook het beste. Openstaan voor iets nieuws brengt je verder. Onderzoek alles en behoud het goede.
Overigens kun je in mijn luisterruimte altijd ervaren wat Audyssey (Pro) doet. Je moet er even voor rijden, maar dan hoor je ook wat :-D 
En je krijgt alle tijd en aandacht!
Voor surround is Audyssey nog altijd de aangewezen weg (althans voor diegenen die de weg van elektronische akoestiekcorrectie niet schuwen).
DSPeaker heeft voor stereo nu (d.w.z. straks) een mooie oplossing en ik kan niet wachten om het in handen te hebben!

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

xander32

#41
Citaat van: Perfect_audio op december 08, 2011, 23:14:43
Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 21:05:27
Citaat van: still life op december 08, 2011, 14:49:00
Citaat van: xander32 op december 08, 2011, 09:54:35Serieuze interesse :yes:.

Sander.

alvast mooier dan je initiële reactie  8-)
Ik ben sceptisch maar wil het desondanks een kans geven 8-).

Dat het de pieken en dalen effectief zal effenen dat geloof ik op voorhand wel, maar ik zou graag zelf willen ervaren wat het met het geluidsbeeld doet. Op dat punt zit mij scepsis :yes:.

Sander.

Zelf ervaren is ook het beste. Openstaan voor iets nieuws brengt je verder. Onderzoek alles en behoud het goede.
Overigens kun je in mijn luisterruimte altijd ervaren wat Audyssey (Pro) doet. Je moet er even voor rijden, maar dan hoor je ook wat :-D 
En je krijgt alle tijd en aandacht!
Voor surround is Audyssey nog altijd de aangewezen weg (althans voor diegenen die de weg van elektronische akoestiekcorrectie niet schuwen).
DSPeaker heeft voor stereo nu (d.w.z. straks) een mooie oplossing en ik kan niet wachten om het in handen te hebben!

ron
Dank je Ron voor het aanbod :yes:. Echter hetgeen de PRO-setting kan doen heb ik reeds ervaren bij medeforumlid Vlearmoes. Mijn ervaren in `t kort: in meerkanaals van duidelijke meerwaarde, in `t stereo deed het afbreuk aan een vloeiend, natuurlijk geluid, deed het afbreuk aan een deel dynamiek. Wel stond het plaatje keurig netjes tussen de speakers.


Sander.

still life

Citaat van: xander32 op december 09, 2011, 08:28:07de PRO-setting kan doen heb ik reeds ervaren bij medeforumlid Vlearmoes. Mijn ervaren in `t kort: in meerkanaals van duidelijke meerwaarde, in `t stereo deed het afbreuk aan een vloeiend, natuurlijk geluid, deed het afbreuk aan een deel dynamiek. Wel stond het plaatje keurig netjes tussen de speakers.


Sander.

voor mij stelt het een set net in staat om de opname natuurlijk & vloeiend te laten klinken..
dynamiek bvb zit reeds volledig besloten in de mix, met de juiste settings voegt je set geen compressie toe..

Citeerhetgeen de PRO-setting kan doen heb ik reeds ervaren bij medeforumlid Vlearmoes

niet over 1 nacht ijs gaan.. of ook eens andere pro's/dikke HT's beluisteren/gaan luisteren..  :angel:
dat was bvb de set van theo, met een integra & kef-speakers dacht ik..

denk dat ron (PA) bvb best een aardig demo-setje zal staan hebben..  :evil:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

xander32

Citaat van: still life op december 10, 2011, 09:58:05
Citaat van: xander32 op december 09, 2011, 08:28:07de PRO-setting kan doen heb ik reeds ervaren bij medeforumlid Vlearmoes. Mijn ervaren in `t kort: in meerkanaals van duidelijke meerwaarde, in `t stereo deed het afbreuk aan een vloeiend, natuurlijk geluid, deed het afbreuk aan een deel dynamiek. Wel stond het plaatje keurig netjes tussen de speakers.


Sander.
voor mij stelt het een set net in staat om de opname natuurlijk & vloeiend te laten klinken..
dynamiek bvb zit reeds volledig besloten in de mix, met de juiste settings voegt je set geen compressie toe..

Citeerhetgeen de PRO-setting kan doen heb ik reeds ervaren bij medeforumlid Vlearmoes

niet over 1 nacht ijs gaan.. of ook eens andere pro's/dikke HT's beluisteren/gaan luisteren..  :angel:
dat was bvb de set van theo, met een integra & kef-speakers dacht ik..

denk dat ron (PA) bvb best een aardig demo-setje zal staan hebben..  :evil:
De set van Theo, aka  Vlearmoes, is afgesteld door... jawel: Ron idd.
Maar ik hoop in 2012 ook weer eens bij Rob op audiëntie te mogen.

Daarnaast kijk ik nu uit naar de demo van de AM 2.0, probeer daar zoveel mogelijk blanco in te gaan :yes:.


Sander.

WimPeu

Volgens mij is een belangrijk deel van de stereo hobby het zo goed mogelijk reproduceren van een muziek opname met juist alleen de pure basis dingen. Versterker, bron en speakers. Het is net als muziek maken.. je kunt met behulp van een computer alle muziek instrumenten op een werkelijk perfecte manier weergeven/maken maar leven doet het niet. Met een echt instrument gaat de muziek leven wordt het kunst geeft het emotie.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES