Geen extra stekker

Gestart door 211, oktober 16, 2011, 18:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

211

Vandaag maar eens de 230v direct "in" het stopcontact aangesloten.
Alleeen voor de beide eindversterkers, elk op een eigen wanddoos.
Scheelt weer 2x een stekker...
..
2 meter neopreen. (3x1,5mm) met aan de andere kant een Dynavox IEC
..
Hoor geen verschil, maar het staat wel leuker...  :-D
Zolang je maar geniet....

joep

Brandverzekering erop nagezien?

211

Citaat van: joep op oktober 16, 2011, 18:10:48
Brandverzekering erop nagezien?

Snap je opmerking niet... Intern netjes aangesloten en het geheel is keurig gezekerd..
Dus wat is hier het probleem ?
Zolang je maar geniet....

joep

Verzekeraars gaan slechts voor 2 dingen. 1 premies innen. 2 zo weinig mogelijk uitbetalen.
Heb je brand zonder een duidelijke aanwijzing en kunnen ze aantonen dat je met de elektriciteit hebt zitten prullen, dan heb je een probleem.

211

Hmmmm... een echte on-topic reactie.... :wink:
Zolang je maar geniet....

Vint@ge

Vanwaar eigenlijk de 3 aders, zo te zien betreft het een ongeaarde wandcontactdoos?
En Joep heeft gelijk, deze aansluiting is niet toegestaan en kan je bij brand ernstig in de
problemen brengen.
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

211

haha, wat een onzin... ik zie mensen met "20.000" apparaten in één heel groot stekkerblok... vol stof onder/achter houten dressoirs en kasten...

Neen dank u... dit is veilig, clean, intern netjes afgemonteerd (incl. trekontlasting)
Zolang je maar geniet....

WimPeu

Citaat van: 211 op oktober 16, 2011, 19:54:48
haha, wat een onzin... ik zie mensen met "20.000" apparaten in één heel groot stekkerblok... vol stof onder/achter houten dressoirs en kasten...

Neen dank u... dit is veilig, clean, intern netjes afgemonteerd (incl. trekontlasting)

Zelf weten hoor maar je hebt ongelijk :wink:. Zou als ik jouw was je verzekerings mannetje er maar eens bij halen...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

De manier hoe je goede en correcte raad in de wind slaat door er hard om te lachen verdiend geen schoonheidsprijs.

Succes met je verdere posting beleid....  :wink:

still life

snap de opmerkingen zo niet.. hij zegt:

Citaat van: 211 op oktober 16, 2011, 18:07:33
Alleeen voor de beide eindversterkers, elk op een eigen wanddoos.
..

met een mooie stekker:



alleen was ik voor 2.5 kwadraat kabel gegaan..  :wink:

& deze op de EV's:



The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marvin

#10
Ik heb het niet eens gelezen, nu ook niet, want stekkers interesseren me totaal niet.
Ik reageer enkel op de 'ongelukkige' formulering van het tegen antwoord. 


(Spelfoutje).

joep

#11
Heeft niets met stekkers te maken maar met het ontbreken ervan. Hij heeft alleen veranderingen aangebracht in zijn eerdere posts zoals de foto. Vandaar dat nu e.e.a. niet meer te volgen is. Sorry maar kan voor dit gedrag geen schoonheidsprijs geven.

still life

actie/reactie boys.. zo kennen we 211 toch ?  :-D

& hij kent wel wat van elektra, denk ik zo..  :wink:

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

jowa

Je kan kabels zoals 211 nu maakt ook kant en klaar kopen, zelfs met drie verloopjes.


o.a. te koop bij hifi-supply.

Je dient zoals altijd altijd wel het maximale hoeveelheid vermogen dat een enkele wcd af mag geven in de gaten houden.

Maurice

Citaat van: jowa op oktober 17, 2011, 16:34:15
Je kan kabels zoals 211 nu maakt ook kant en klaar kopen, zelfs met drie verloopjes.


o.a. te koop bij hifi-supply.

Je dient zoals altijd altijd wel het maximale hoeveelheid vermogen dat een enkele wcd af mag geven in de gaten houden.
Ah, ik snapte er al niets van. Dacht namelijk ook dat hij de blanke kabels rechtstreeks in de wanddoos had gemonteerd en wilde ook al een verzekeringswaarschuwing op uit doen.
Gaat dus om een oplossing als dit:
Voor:

Na:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude