Live wat hebben we gezien en wat vonden we er van? (Vroeger & Nu)

Gestart door Lars86, september 26, 2011, 15:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Matt op juni 23, 2016, 22:12:15
Best kept secret is in de smaak gevallen.
Heel wat bands gezien, heel veel ontdekt.

I am Oak
Beach Slang
DIIV
Wolf Parade     !
Moon Duo
Empress Of
Beck   !!!
Black Box Revalation  !!
Alice On The Roof   is wel oké, niet echt mijn genre :)
Slaford Mods          was niet mijn ding
Bloc Party  ?? Geluid was hier echt niet oké, ik denk dat het aan de technieker lag. Optreden was heel flauw
Dinosaur Jr !!
AIR    !
Bob Moses !!!
Editors !
Caribou !!
Explosions In The Sky !!!!
Unknown Mortal Orchestra  !!
Half Moon Run
Yeasayer   !!
Band Of Horses  !!
Two Door Cinema Club
Jamie XX   !!

Quasi alles volledig gezien, op eens 10-15minuten na (later toekomen of vroeger weg gaan...)
Aan de hand van de ! mijn bevinding, hoe meer hoe beter ;-)
Die zonder waren niet perse slecht, ik ken gewoon niet alle namen van buiten. Het was veel voor 3 dagen  :-D
Goed bezig Matt.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Citaat van: xander32 op juni 23, 2016, 22:32:04
De laatste twee posts laten zien dat er hier echte muziekliefhebbers zitten :yes:.

notworthy
Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 23, 2016, 22:49:40
Goed bezig Matt.

Thnx, jij ook. Peter Beeker is me totaal onbekend. Ga het wel eens bekijken als ik wat meer tijd heb....
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op juni 23, 2016, 22:32:04
De laatste twee posts laten zien dat er hier echte muziekliefhebbers zitten :yes:.
Dat zijn we hier toch allemaal.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Matt op juni 23, 2016, 23:02:05
notworthy
Thnx, jij ook. Peter Beeker is me totaal onbekend. Ga het wel eens bekijken als ik wat meer tijd heb....
Zingt uitsluitend in limburgs dialect, ik weet niet of jij het belgisch limburgs dialect machtig bent? Maar hoe dan ook een van meest pure musici die ik gehoord heb.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Dan haak ik af, als ik iemand niet kan verstaan, houdt het op he  :-P


Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 23, 2016, 23:17:20
Zingt uitsluitend in limburgs dialect, ik weet niet of jij het belgisch limburgs dialect machtig bent? Maar hoe dan ook een van meest pure musici die ik gehoord heb.

Matt

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 23, 2016, 23:17:20
Zingt uitsluitend in limburgs dialect, ik weet niet of jij het belgisch limburgs dialect machtig bent? Maar hoe dan ook een van meest pure musici die ik gehoord heb.

Neen hoor, ik praat met een "R"  :-D
Als ik eens tijd heb ga ik die eens beluisteren, maar die "to do" lijst is al vrij lang  :-o
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Via dit forum (dank je noorder-vrienden) leren kennen. Wat waren ze goed.
Het was laat en ik moest vroeg opstaan, amper 3u slaap gehad maar dat was het meer dan zeker waard  HB

#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Matt op juli 20, 2016, 17:43:54
Via dit forum (dank je noorder-vrienden) leren kennen. Wat waren ze goed.
Het was laat en ik moest vroeg opstaan, amper 3u slaap gehad maar dat was het meer dan zeker waard  HB


Het leven van een muziekliefhebber is 'zwaar'.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Niks zwaar aan, dat geeft energie  :-D


https://vimeo.com/175522645?ref=fb-share&1

kort filmpje, enkele fragmenten van de staat zie je vanaf 00:50 ze waren top.


Verder heb ik nog gezien:

Go march, iets instrumentaal wat ik moeilijk kan beschrijven. Een te gekke drummer!
faces on tv, weet ik niet veel meer van
flying horseman, waren top. Had ik nog niet gezien, album is heel wat minder maar live knallen ze.
STUFF, waren ook heel goed. Had ik in januari nog gezien. Maar vond dit optreden een stuk beter.
Stavroz, ook 2de keer dat ik ze zag. Het zijn allemaal muziekanten uit verschillende bands die experimenteren, het is dus vaak totaal iets anders. Het begin van het optreden had dan ook iets meer weg van elektro dan jazzy, iets wat je toch terug hoort in hun muziek.
Lady lynn was ook goed, heb ik ook al verschillende keren gezien...
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

mountainbiker

#162
http://www.podiuminfo.nl/concert/197200/The_Boxer_Rebellion/Metropool/

Nog aan het bijkomen van het concert gisteren. Erg fijn om naar een concert te gaan op de fiets bij je om de hoek. En dan ook nog een groep die meestal optreedt op festivals en dergelijke.

https://youtu.be/Z_cyH0gvX0o
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

mountainbiker

Citaat van: mountainbiker op september 27, 2016, 08:44:02
http://www.podiuminfo.nl/concert/197200/The_Boxer_Rebellion/Metropool/

Nog aan het bijkomen van het concert gisteren. Erg fijn om naar een concert te gaan op de fiets bij je om de hoek. En dan ook nog een groep die meestal optreedt op festivals en dergelijke.

https://youtu.be/Z_cyH0gvX0o
Ook een acoustische sessie.

https://youtu.be/wlsRhJlkgu0
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Vinyl_Fuchs

Citaat van: mountainbiker op september 27, 2016, 08:44:02
http://www.podiuminfo.nl/concert/197200/The_Boxer_Rebellion/Metropool/

Nog aan het bijkomen van het concert gisteren. Erg fijn om naar een concert te gaan op de fiets bij je om de hoek. En dan ook nog een groep die meestal optreedt op festivals en dergelijke.

https://youtu.be/Z_cyH0gvX0o
Altijd leuk als het binnen fietsafstand is. Tenminste als je van een biertje of iets anders alcoholisch houdt. Ben zelf afgelopen vrijdag naar Arno Adams in Venlo geweest met de intentie om per fiets huiswaarts te keren. Mocht echter niet zo zijn met een platte achterband, alhoewel ik om 4:00 's nachts toch nog 14-16km met deze platte band afgelegd heb.  Toen gelukkig een pitstop kunnen maken bij de zus van mijn vriendin, op de bank welteverstaan.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.