Set van pietjepc

Gestart door pietjepc, juni 19, 2011, 22:24:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Mooie uitstraling allemaal hoor. Ziet er heel netjes uit.  notworthy

Veel luister plezier. 

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Mooie set, ziet er erg netjes uit!
Qua uiterlijk lijkt het net mijn set --> zie handtekening onder bericht.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

jowa

Mooi set zo, geniet er van.
Ik heb zelf ook m'n set op een andere plaats gezte, omdat bij ons ook een kleine er bij is gekomen.
Ze raust dan nog wel niet langs in d'r loopstoeltje, maar dat kan over een aantal maanden al anders zijn  HLP

pietjepc

Citaat van: Niber op juni 20, 2011, 12:03:14
Mooie set, ziet er erg netjes uit!
Qua uiterlijk lijkt het net mijn set --> zie handtekening onder bericht.
:yes:
De Thorens heeft hier en daar wel wat cosmethische tekortkomingen. Ik speel dan ook met het idee om mijn 6300 er neer te zetten.
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

pietjepc

Citaat van: jowa op juni 20, 2011, 13:15:22
Ze raust dan nog wel niet langs in d'r loopstoeltje, maar dat kan over een aantal maanden al anders zijn  HLP
Dat zou zo maar kunnen. Als ze de smaak te pakken hebben, gaat het snel. En op zich valt het in het loopstoeltje nog wel wat mee. Zodra ze beginnen te lopen, dan wordt het pas echt gevaarlijk :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

xander32

Welcome en een mooie set hoor. Veel succes en sterkte (?) met het dirigeren van de kleine langs al die mooie spullen  :yes:.


Sander.
Citaat van: pietjepc op juni 21, 2011, 22:48:02
Dat zou zo maar kunnen. Als ze de smaak te pakken hebben, gaat het snel. En op zich valt het in het loopstoeltje nog wel wat mee. Zodra ze beginnen te lopen, dan wordt het pas echt gevaarlijk :wink:

pietjepc

Bedankt voor jullie leuke reacties :yes: Vorige week mijn marantz 6300 naar Audioselectief gebracht om na te laten kijken... Toen ze belden ... :cry: Motor loopt niet op toeren. 10% teveel of te weinig. Niet zo mooi :no:
Dit bood natuurlijk wel een mooi excuus om uit te kijken naar een ander platenspeler en eigenlijk had ik mijn keuze al gemaakt. De Rega RP1 :yes: Goeie recencies gelezen en mooi om te zien, vind ik. Na Henk gevraagd te hebben wat hij ervan vond, besloten deze te kopen. (moest hier de vrouw nog wel even lief voor aankijken en mijn sneue gezicht toen ze belden met het slechte nieuws zal ook wel hebben geholpen :-D)
Zal het laten weten zodra die binnen is.
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

Citaat van: pietjepc op juli 04, 2011, 21:07:15
Bedankt voor jullie leuke reacties :yes: Vorige week mijn marantz 6300 naar Audioselectief gebracht om na te laten kijken... Toen ze belden ... :cry: Motor loopt niet op toeren. 10% teveel of te weinig. Niet zo mooi :no:
Dit bood natuurlijk wel een mooi excuus om uit te kijken naar een ander platenspeler en eigenlijk had ik mijn keuze al gemaakt. De Rega RP1 :yes: Goeie recencies gelezen en mooi om te zien, vind ik. Na Henk gevraagd te hebben wat hij ervan vond, besloten deze te kopen. (moest hier de vrouw nog wel even lief voor aankijken en mijn sneue gezicht toen ze belden met het slechte nieuws zal ook wel hebben geholpen :-D)
Zal het laten weten zodra die binnen is.

het leven is hard sterkte met het verlies  hello hello hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cheese

Welkom op deze leuke site......en ja kinderen mijn zoon heeft mijn nieuwe speakers al 2 keer omver gereden violent1 violent1 violent1.......echt balenkan ik vertellen.

Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

pietjepc

Vandaag kon ik mijn nieuwe platenspeler ophalen pompom De Rega RP1. Was in de winkel al afgesteld en voorzien van een Grado Prestige black. Het was thuisgekomen dus een kwestie van 'plug & play'.
De eerste ervaringen waren erg positief. Hij is snel op toeren en staat snel stil. Wel even wennen dat je door een hendeltje over te halen, de naald op de plaat laat zakken. Ging met de Thorens automatisch. Maar wat er niet op zit, kan ook niet stuk :-D Wat de muziek betreft: het klonk/klinkt erg lekker.





PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

lo

 pompom
Ziet er netjes uit. Veel plezier d'r van.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Heb de OEM versie gehad de Goldring GR1


Toppertje vind ik en ziet er totaal anders uit als een Thorens maar doen het zelfde werk

En dat stoppen en op toeren komen is niet belangrijk tis geen DJ draaiert
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pietjepc

Citaat van: jwx op juli 09, 2011, 23:40:23
Heb de OEM versie gehad de Goldring GR1


Waar staat OEM voor?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

#28
Citaat van: jwx op juni 19, 2011, 23:16:46
Citaat van: pietjepc op juni 19, 2011, 23:12:32
De dm14 hangen in het hok. Aangesloten op een 2216. Bedacht me aan de hand van een opmerking van je in een andertopic, dat ik ze hiermee niet optimaal benut. Stof tot nadenken....
Speakers zijn de diamond 10.1

Die verkoop je zo die DM14


Mooie speaker die 10.1

Een forumlid de Meerpa heeft uit een andere lijn ook een hele HT set ervan mooi hoor

Een paar jaar geleden gingen ze ineens weer mooie en goede spullen maken Wharfedale




Schijnt een gouden combi te zijn :

http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product_ID/5792
Inderdaad, een gouden combi, juist geplaatst komt muziek prima tot zijn recht. Even nóg een opmerking, ik heb mijn luidsprekers 5º naar binnen gedraaid maar deze ga ik ook rechtzetten, letterlijk. Groet, Cor. P.S. Veel plezier met deze set, een gouden greep voor dat geld.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: pietjepc op juli 09, 2011, 23:46:48
Citaat van: jwx op juli 09, 2011, 23:40:23
Heb de OEM versie gehad de Goldring GR1


Waar staat OEM voor?

dan maken ze hem ook voor andere merken en die plakken er hun merk op oa Goldring en NAD heeft een Rega met NAD sticker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.