Donatie | automatisch jaarlijkse reminder aan!

Gestart door Maurice, mei 24, 2011, 21:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Ik werd weer getriggered door een donateur om een jaarlijkse reminder te geven om een nieuwe donatie te doen.

Tot nu toe moest ik dit handmatig doen, door elk lid te monitoren op donatie datum en dan een pm te sturen.
Dat kwam er niet echt van, waardoor er donateurs zijn die ooit in 2008 gedoneerd hebben en dus een gelijke status hebben als donateurs die meerdere malen in die periode gedoneerd hebben.
Alle donaties zijn welkom, maar blijven wel vrijblijvend.

De huidige forumsoftware heeft een functie "betaalde abonnementen" die jaarlijks een reminder genereert. Indien via Paypal wordt gedoneerd (kan als je een paypal account of credit card hebt), dan wordt de status van donateur automatisch ververst. Doneer je rechtstreeks op mijn bankrekening, dan doe ik dit handmatig.

Wat dus wel veranderd, is dat indien je niet opnieuw doneert, je "donateur!" status vervalt. Consequentie is dat je mogelijk een lagere limiet op je persoonlijke berichten aantal krijgt (is dan weer afhankelijk van totaal aantal postings op het forum) en de blauwe kleur komt te vervallen.

Wil je doneren, altijd welkom!
Dit kan door naar je profiel te gaan en onder acties "betaalde abonnementen" te kiezen. Hier kun je kiezen uit een aantal bedragen (veelvouden van €5).
Snelkoppeling: http://marantzforum.nl/forum/index.php?action=profile;area=subscriptions
Wil je liever doneren via bank/giro? Dat kan ook, PM mij maar voor de gegevens!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ow, er zijn donateurs die al meer dan een jaar niet gedoneerd hebben. Ik heb de vervaldatum ingesteld op 14 juni 2011, dus als het goed is komt er ergens deze dagen een reminder binnen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

En ik kan melden dat het automatische systeem werkt!  pompom
Pietjepc is de eerste die er gebruik van heeft gemaakt, hulde  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

ik was al voor de reminder  :-P


word me toch blauw als je kijkt wie er online is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Janver

En mijn donatie loopt ook af op 27 Februari 2012. Dus in die zin werkt het abonnement ook!

Super!
Hier kan uw reclame staan!

Maurice

Citaat van: jwx op mei 24, 2011, 22:05:03
ik was al voor de reminder  :-P


word me toch blauw als je kijkt wie er online is
Jij moest weer doneren vóór het systeem werkte  violent1
clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

i2Paq

Hoe zit dat met het donateurschap precies?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: i2Paq op juli 22, 2011, 09:14:55
Hoe zit dat met het donateurschap precies?
Een en ander staat hier uitgelegd:http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1809.0.html
Van de donaties betaal ik de webhosting en domeinregistratie en wat er overblijft gaat nu eerst naar een etentje met de moderators om zo ook hen te bedanken voor het werk. Overigens is er hier ook de CD van lo van betaald die hij gekregen heeft voor de 100.000e posting.
Je helpt daarmee het forum voort te bestaan.

Als tegenprestatie krijg je als donateur een blauwe naamskleur en een oneindige opslagcapaciteit van pm´s (anders is deze per ledengroep gelimiteerd, zie http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1881.0.html
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: i2Paq op juli 22, 2011, 16:32:45
Wat is de donatiestand tot nu to?
Dat is nu €205 voor dit jaar (Net gecontroleerd). Moeten de kosten nog wel vanaf, dit zijn dus de inkomsten. €130 voor webhosting en nu de kosten voor één cd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Citaat van: Maurice op juli 22, 2011, 17:15:48
Citaat van: i2Paq op juli 22, 2011, 16:32:45
Wat is de donatiestand tot nu to?
Dat is nu €205 voor dit jaar (Net gecontroleerd). Moeten de kosten nog wel vanaf, dit zijn dus de inkomsten. €130 voor webhosting en nu de kosten voor één cd.

PM me even je bank gegevens.

Donatie is gewoon wat de "ik zie de gek" er voor geeft?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: i2Paq op juli 22, 2011, 17:54:08
Citaat van: Maurice op juli 22, 2011, 17:15:48
Citaat van: i2Paq op juli 22, 2011, 16:32:45
Wat is de donatiestand tot nu to?
Dat is nu €205 voor dit jaar (Net gecontroleerd). Moeten de kosten nog wel vanaf, dit zijn dus de inkomsten. €130 voor webhosting en nu de kosten voor één cd.

PM me even je bank gegevens.

Donatie is gewoon wat de "ik zie de gek" er voor geeft?
Je hebt PM  notworthy
Via het abbo systeem op het forum(via paypal) zijn het vaste bedragen. Via bank is alles mogelijk! dus net wat de gek ervoor geeft.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Citaat van: Maurice op juli 22, 2011, 23:52:43
Je hebt PM  notworthy
Via het abbo systeem op het forum(via paypal) zijn het vaste bedragen. Via bank is alles mogelijk! dus net wat de gek ervoor geeft.

Donatie is gedaan via de bank, zal er maandag wel op staan  8-)
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...