De SET van WilliamB

Gestart door WilliamB, januari 29, 2011, 16:58:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

xander32


WilliamB

En ik heb ze  HB
Vanavond dus wezen luisteren naar deze kleine Dynaudio's. bij het eerste nummer ( gitaarmuziek ) was het gelijk " ik neem ze mee"
Ik had deze al een keer beluisterd bij Arjan maar was vanavond weer erg onder de indruk.
Wat een detai en ruimte geven deze kleine jongens weer.
Alleen bij het nummer van Yello miste ik het diepste laag, maar het complete mooie geluid maakte alles goed.

Dus thuis gelijk aangesloten.
En nu weer onder de indruk, al moet ik ze wel iets van de achterwand zetten want anders klinken ze te boemerig.
Tevens Riet blij want ze zijn in de kleur wit.

Volgende week ga ik ze een keer plaatsen in de ht ruimte. Kijken hoe deze daar klinken, en of het laag probleem dan is opgelost.

Maar nu even genieten  pompom
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32


WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3


lo

Citaat van: WilliamB op juni 24, 2019, 23:15:40
En ik heb ze  HB
Vanavond dus wezen luisteren naar deze kleine Dynaudio's. bij het eerste nummer ( gitaarmuziek ) was het gelijk " ik neem ze mee"
Ik had deze al een keer beluisterd bij Arjan maar was vanavond weer erg onder de indruk.
Wat een detai en ruimte geven deze kleine jongens weer.
Alleen bij het nummer van Yello miste ik het diepste laag, maar het complete mooie geluid maakte alles goed.

Dus thuis gelijk aangesloten.
En nu weer onder de indruk, al moet ik ze wel iets van de achterwand zetten want anders klinken ze te boemerig.
Tevens Riet blij want ze zijn in de kleur wit.

Volgende week ga ik ze een keer plaatsen in de ht ruimte. Kijken hoe deze daar klinken, en of het laag probleem dan is opgelost.

Maar nu even genieten  pompom

Aha, je hebt ze inmiddels al..... :-D
Geniet ervan!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Nostra

Geniet er van!

Altijd fan geweest van dynaudio.. Voor hun grootte spelen ze inderdaad zeer goed en zeer gedetailleerd

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


WilliamB

#2213
Citaat van: Nostra op juni 25, 2019, 21:49:38
Geniet er van!

Altijd fan geweest van dynaudio.. Voor hun grootte spelen ze inderdaad zeer goed en zeer gedetailleerd

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk
Klopt, zo als je hebt gelezen erg onder de indruk.
Ik heb ook een tweede ruimte namelijk mijn luisterruimte. Daar heb ik de Audio Physic tempo6 staan.
En erg veel problemen met mijn laag, dus erg benieuwd wat er gebeurd als ik deze Dynaudio's ga testen in deze ruimte.  :roll:

@RoGEK , nee hoor de Tempo's gaan hier niet weg, maar wel erg benieuwd  :yes:

Heren, binnenkort wat foto's en een verslagje wat deze doen in de ht ruimte  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WilliamB

Wat doe ik het meest in de ht ruimte, muziek of films draaien ?
Ik ben er achter gekomen dat mijn beamer ( gekocht in 2012 ) met de eerst lamp pas 560 uur heeft gedraaid :angel:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Ik kijk uit naar het verslag en de foto's  :yes:

Citaat van: WilliamB op juni 25, 2019, 22:09:32
Klopt, zo als je hebt gelezen erg onder de indruk.
Ik heb ook een tweede ruimte namelijk mijn luisterruimte. Daar heb ik de Audio Physic tempo6 staan.
En erg veel problemen met mijn laag, dus erg benieuwd wat er gebeurd als ik deze Dynaudio's ga testen in deze ruimte.  :roll:

@RoGEK , nee hoor de Tempo's gaan hier niet weg, maar wel erg benieuwd  :yes:

Heren, binnenkort wat foto's en een verslagje wat deze doen in de ht ruimte  HB

jowa

Geniet er van William.  hello
Advies is om deze niet te dicht op de muur te zetten, ondanks dat het zogenaamde boekenplankluidsprekers zijn houden ze van wat ruimte achter zich.

WilliamB

Hier de foto`s van mijn upgrade
Je ziet de nieuwe luisterplek is niet optimaal, maar het klinkt toch niet zo slecht
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Vinyl_Fuchs

Ziet er strak uit. En ook nog airco?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Mooi setje zo William, dat zal best lekker spelen, toch? En dan te bedenken dat je tevens een dedicated ht set hebt in een dedicated ht- ruimte, luxe  :yes:.

Ik ben echter wel benieuwd hoe de combi met de versterker is, kan die voldoende stroom leveren? Dynaudio ls hebben steevast graag een potente versterker is mijn ervaring.