Sets van Vinyl_Fuchs

Gestart door Vinyl_Fuchs, januari 23, 2011, 13:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Men neme een IPhone, zet al het licht uit en zet den flitser aan.



Het zal wel aan mij liggen, geboren fotograaf.  [emoji56]

Vinyl_Fuchs

Citaat van: marvin op januari 13, 2019, 20:47:32
Men neme een IPhone, zet al het licht uit en zet den flitser aan.



Het zal wel aan mij liggen, geboren fotograaf.  [emoji56]
Ja zo'n klein dingetje krijg ik ook nog op de plaat.


Ben ook geen fan van apple.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

#152
Voorlopig mijn laatste pogingen (belicht en onbelicht)





Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zoldar

Ziet er goed uit. Mooie monoblokken?  I like!
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32



Je maakt vorderingen  :yes: 👍🏻
Idd een erg mooie opstelling met buizen mono's  :kwijl:.

Zoldar

En die Scala's ben ik ook erg beniewd naar. Lijkt me een mooi live geluid geven.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marvin

Het ligt denk ik ook aan de upload kwaliteit, ze worden nogal korrelig neergezet. 
Maar je toewijding wordt gewaardeerd. [emoji23]

Niks met Apple?
Nee begrijp ik, waarom zou je überhaupt voor het beste product gaan als er ook Chinese en Japanse aftreksels te koop zijn.  [emoji2957]

Vinyl_Fuchs

Citaat van: marvin op januari 13, 2019, 21:42:11
Het ligt denk ik ook aan de upload kwaliteit, ze worden nogal korrelig neergezet. 
Maar je toewijding wordt gewaardeerd. [emoji23]

Niks met Apple?
Nee begrijp ik, waarom zou je überhaupt voor het beste product gaan als er ook Chinese en Japanse aftreksels te koop zijn.  [emoji2957]
Ik kan niet al mijn spullekes uit de VS betrekken. Doen Apple en Klipsch (behalve Heritage) ook al lang niet meer.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

#159
Blijft toch lekker hoe die vintage (Marantz) apparaten geuren, nadat ze een tijdje in bedrijf zijn. Net zoiets als bij Engelse oldtimers, die een typisch geur van een beetje gezweten en verbrande olie afgeven. Yummie.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

 :?

... ieder z'n fetish 😏

Citaat van: Vinyl_Fuchs op januari 13, 2019, 21:55:11
Blijft toch lekker hoe die vintage (Marantz) apparaten geuren, nadat ze een tijdje in bedrijf zijn. Net Engelse oldtimers, die nageuren van een beetje gezweten en verbrande olie. Yummie.

SB_Marantz

Citaat van: Vinyl_Fuchs op januari 13, 2019, 21:55:11
Blijft toch lekker hoe die vintage (Marantz) apparaten geuren, nadat ze een tijdje in bedrijf zijn. Net zoiets als bij Engelse oldtimers, die een typisch geur van een beetje gezweten en verbrande olie afgeven. Yummie.


Ik hoef niets anders.  notworthy
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Dan zijn jullie vast al aan het aftellen.
Ik bedoel, in een bejaardenhuis hangt ook zo'n afwijkende geur.  [emoji23]

xander32

... 'n verschraalde urine lucht  :-P


shutup

Citaat van: marvin op januari 14, 2019, 10:24:39
Dan zijn jullie vast al aan het aftellen.
Ik bedoel, in een bejaardenhuis hangt ook zo'n afwijkende geur.  [emoji23]

Vinyl_Fuchs

#164
Wilfred en ik gaan een proefopstelling maken en dan mag jij, Marvin, de 'blinde' proefpersoon zijn.  :yes: Ruiken en proeven/ likken zijn beide toegestaan. Je hebt visgeuren en vi(e)(s)ze geuren. :wink:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.