De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joep

Och wie leest er vandaag de dag de bijsluiter nog? Ikke nie.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 15, 2018, 22:37:29
Mooi omschreven.  :gp:
Ook namens mij, René, bedankt voor jouw bijzonder aardige woorden, doch ik ken jouw niet anders dan een zeer toffe vent èn zielsverwant, dat samen met jouw lieve ega, Stieneke, ik heb mijzelf dan ook bijzonder thuis gevoeld bij jullie op die bewuste dag. Een diepe buiging voor jullie warmte en gastvrijheid is alsnog zeker op zijn plaats: notworthy :-) byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

Ik ga hier verder niet op in. Dit is een audio gerelateerd forum.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

lo

Topic opgeschoond. Zoals reeds diverse keren aangegeven is dit een audio gerelateerd forum.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


Cornelis1921

Citaat van: joep op december 05, 2018, 22:07:34


Kom op Cor Boudewijn zong het al.


https://www.youtube.com/watch?v=Y-Yuxy4fmOg
@joep: Zoals altijd, dank en liefs van mij voor jou, Joep! P.S. Ondanks dat wij verschillende perceptie op nahouden ten aanzien van de politieke werkelijkheid, is tussen ons onderling voor de rest alleen maar sprake van louter overeenkomstigheden, althans zo ervaar ik dat, en dat sinds wij elkaar hier op dit forum hebben leren kennen. Ik koester voor louter warme en vriendschappelijke gevoelens, wanneer ik hierover eerlijk ben. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Wat dat aangaat zou ik me nog geen zorgen maken Cor, je laatste aanschaf is een garantie voor vele jaren audio plezier.
Geniet van je set en leef als de persoon zoals ik je ken en om in audio termen te blijven ....... alles is toekomst muziek.

Spreken nog wel een keer af dan bomen we verder.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

#1822
Waarom worden er hier dingen verplaats naar het moderator forum?, wat stond er nu wat niet kon?, helemaal niets. In het verleden zijn hier wel ergere dingen geplaatst.
Het is een audio gerelateerd forum, door audio zijn we gekomen wat er stond, Cor wijdt zich uit en dat mag niet? Er worden hier wel vaker dingen geplaats die niet met audio te maken hebben.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Rob46

Het is de topic van Cor, en soms schrijft Cor een heel relaas over een bepaald onderwerp. Ik weet niet over welk bericht het gaat. Wat ik wel weet is dat er niet zomaar een bericht verwijderd mag worden. De moderators zullen e.e.a. wel aan het reglement of wetgeving getoetst hebben.

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op februari 10, 2019, 17:34:15
Het is de topic van Cor, en soms schrijft Cor een heel relaas over een bepaald onderwerp. Ik weet niet over welk bericht het gaat. Wat ik wel weet is dat er niet zomaar een bericht verwijderd mag worden. De moderators zullen e.e.a. wel aan het reglement of wetgeving getoetst hebben.
Ik heb Maurice al enige maanden geleden via een PM geconfronteerd met het feit dat ik sporen van het meten met meerdere maten had geconstateerd, dus Maurice weet hier van.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maurice

Citaat van: Rob46 op februari 10, 2019, 17:34:15
Het is de topic van Cor, en soms schrijft Cor een heel relaas over een bepaald onderwerp. Ik weet niet over welk bericht het gaat. Wat ik wel weet is dat er niet zomaar een bericht verwijderd mag worden. De moderators zullen e.e.a. wel aan het reglement of wetgeving getoetst hebben.
Ik voel mij toch geroepen om ook hier even te reageren.
Wetgeving is niet van toepassing op dit soort zaken, forumregels wel, e die stelt elk forum voor zichzelf op. Wij mogen zelfs aanvullende maatregelen treffen waarin de forumregels niet voorzien.
Als voorwaarde heb ik wel gesteld dat bij elk mod besluit een meerderheid het eens moet zijn. Ben ik tegen en de andere 3 zijn voor, dan is het besluit voor.
In het geval van Cor hebben wij daar lange tijd geleden al afspraken mee en over gemaakt. We meten met twee maten, maar als we dat niet zouden doen dan zou Cor allang een perma ban hebben gehad. Wat die afspraken zijn en waarom dit afgesproken is zal ik hier niet over uitweiden. Wel dat we deze zoveel mogelijk van onze kant proberen na te leven waarbij wij veel door de vingers zien (of zelfs gewoon niet zien). Wij verwijderen in dat kader geregeld berichten, zonder verdere uitleg naar de overige leden. Wij (of ik als admin) worden dan geregeld beticht van censuur (of serieuze verwijten) en dat nemen wij dan maar voor lief.
Tot op heden hebben wij nog niet voor de makkelijke weg gekozen, maar er komt een moment dat wij dat wel gaan doen. En Cor weet wat dat voor hem betekent.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Ik heb niet het idee dat Cor schokkende dingen schrijft, het gaat over zichzelf. Je moet ze een paar keer lezen om precies door te krijgen wat hij bedoelt, dat lukt soms niet maar dat lijkt me niet erg.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

jrm

Citaat van: Maurice op februari 10, 2019, 23:12:01
Ik voel mij toch geroepen om ook hier even te reageren.
Wetgeving is niet van toepassing op dit soort zaken, forumregels wel, e die stelt elk forum voor zichzelf op. Wij mogen zelfs aanvullende maatregelen treffen waarin de forumregels niet voorzien.
Als voorwaarde heb ik wel gesteld dat bij elk mod besluit een meerderheid het eens moet zijn. Ben ik tegen en de andere 3 zijn voor, dan is het besluit voor.
In het geval van Cor hebben wij daar lange tijd geleden al afspraken mee en over gemaakt. We meten met twee maten, maar als we dat niet zouden doen dan zou Cor allang een perma ban hebben gehad. Wat die afspraken zijn en waarom dit afgesproken is zal ik hier niet over uitweiden. Wel dat we deze zoveel mogelijk van onze kant proberen na te leven waarbij wij veel door de vingers zien (of zelfs gewoon niet zien). Wij verwijderen in dat kader geregeld berichten, zonder verdere uitleg naar de overige leden. Wij (of ik als admin) worden dan geregeld beticht van censuur (of serieuze verwijten) en dat nemen wij dan maar voor lief.
Tot op heden hebben wij nog niet voor de makkelijke weg gekozen, maar er komt een moment dat wij dat wel gaan doen. En Cor weet wat dat voor hem betekent.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Nou dat voor lief nemen lees ik toch anders als ik je PM naar mij nog een keer rustig doorlees (laatste alinea), maar goed, verder met de set van Cor.

Maurice

#1829
Citaat van: jrm op februari 10, 2019, 23:56:37
Nou dat voor lief nemen lees ik toch anders als ik je PM naar mij nog een keer rustig doorlees (laatste alinea), maar goed, verder met de set van Cor.
Je bedoelt deze reactie op een pm van jou?

CiteerBeste Marcel,

Wij hebben als moderatoren toentertijd om hele goede redenen besloten het topic van Cor te verwijderen. Hier gaan wij niet opnieuw over in discussie, noch gaan wij de redenen hiervoor en plein public herhalen. Cor weet waarom, de rest heeft hier niets mee te maken.

Tevens hebben wij als moderatoren de taak om de discussies "schoon" te houden, waarvoor wij inderdaad regels hebben opgesteld. In de praktijk kan dit leiden tot het verwijderen van berichten. Wat de een modereren noemt, vindt een ander mogelijk censuur. Interpretatie van de regels ligt echter bij ons, dat is een recht dat wij hebben, net als dat jij het recht hebt om je teleurgesteld te voelen.

Waar ik wel echt moeite mee hebt is de toon waarmee je ons mee aanspreekt. Je accepteert niet dat wij modereren en niet inhoudelijk een verklaring afgeven. Toch is dit nog altijd een van de meest vrije fora op het web. Kun je het niet accepteren, dan staat het je altijd vrij om een eigen forum op te starten.

Groet,
Maurice


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude