Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas focal marantz

Citaat van: schieper op december 26, 2014, 00:56:08
Ten tweede is het essentieel dat di stickers exact centrisch geplakt worden en overal exact even dik zijn om oscillatie van je disk in je speler te voorkomwn. Oscilatie lijkt onschuldig maar zorgt er voor dat er als een harmonica, versnellingen en vertragingen in het geluidssignaal komen. De cd speler d/a werkt deze weer weg maar doet dit nooit 100pcnt.

klopt, als de sticker niet goed gecentreerd is gaat de cd horizontaal bewegen en zal de laser hard moeten werken met corrigeren om in het juiste spoor te blijven.

xander32

Toch interessante materie  :yes:.

Het blijkt ook dat niet iedere cd geschikt is voor deze tuning. Een goede, krachtige lamp blijkt daar een stukje basis gereedschap. Daarnaast blijkt in veel situaties twee labels tot een nog beter resultaat te leiden dan één.

Mijn wereld is weer een stukje mooier geworden door deze (her-) ontdekking pompom.

Whisper.nl

Citaat van: xander32 op december 26, 2014, 07:45:14
Toch interessante materie  :yes:.

Het blijkt ook dat niet iedere cd geschikt is voor deze tuning. Een goede, krachtige lamp blijkt daar een stukje basis gereedschap. Daarnaast blijkt in veel situaties twee labels tot een nog beter resultaat te leiden dan één.

Mijn wereld is weer een stukje mooier geworden door deze (her-) ontdekking pompom.

mmm, oude meuk weer eens opgerakeld.

Yep het werkt, proef ondervinderlijk bewezen bij Marco, Maurice en partner.

Partner deed de cd ongezien in de speler.

No twee, bij eerste tonen was al duidelijk welke een label had.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

Prima toch :yes:. Maar ik ga er mij niet aan wagen, vind het jammer van mijn cd's.

Citaat van: Whisper.nl op december 26, 2014, 12:25:04
mmm, oude meuk weer eens opgerakeld.

Yep het werkt, proef ondervinderlijk bewezen bij Marco, Maurice en partner.

Partner deed de cd ongezien in de speler.

No twee, bij eerste tonen was al duidelijk welke een label had.

Groet Whisper

schieper

Ik kan vanaf nu bestellingen aan nemen. 390,- per vel. Daar kunnen 2,37 stickers uit geknipt worden. Helaas is de vooraad beperkt. Het is een rest bestand van de nasa. Wie weet wanneer er weer op de markt komen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

Cornelis1921

Citaat van: schieper op december 26, 2014, 15:27:00
Ik kan vanaf nu bestellingen aan nemen. 390,- per vel. Daar kunnen 2,37 stickers uit geknipt worden. Helaas is de vooraad beperkt. Het is een rest bestand van de nasa. Wie weet wanneer er weer op de markt komen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You're kidding, schieper?! :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

schieper

Ja, helaas Cornelis, er heeft nog niemand geld aan mij over gemaakt :-)
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110