Welke film kijk je vandaag?

Gestart door Marvin, juli 08, 2010, 21:09:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Bij gebrek aan een topic over films, als hij er wel is dan wissen jullie deze maar, gaarne hier plaatsen welke film je in de voorverwarming hebt liggen...

Ik zal aftrappen, om het maar even bij WK termen te houden.  :-D

Clash of the titans, Bluray.

Shepherd Moon

Geen tijd om nu nog een film te kijken helaas  :-( en de rest van de week is al volzet en trek er ook even tussenuit...
't is te laat nu en uit respect voor de buren hou ik het even stil vanavond.
Anders ging ik starten aan de triologie van de Matrix op blu ray, maar zal voor na m'n vakantie zijn dus.  :wink:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

lo

Kijk eigenlijk nooit dvd's. Alleen films van wat er op TV komt meer niet :no:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Mijn directe buren zijn er al een paar weken niet, behalve de onderbuurman maar die maakt het geen donder uit.
Maar uit respect voor de omringende buren heb ik wel de deuren en ramen dicht, nu even adem pauze.
Want het wordt hier wel god verziekend heet binnen!! Daar helpt die ventilator niet meer tegen.
Even op het balkon uitwaaien en daarna vrolijk weer verder, krijg net een mailtje dat de volgende film ook in de brievenbus ligt.  :-D
Even een film avondje, weer even wat anders dan de hele dag voetbal....  clown1

Best een aardige film trouwens, behoorlijke soundtrack!

@Lo,
Ik kijk bijna nooit films die op tv komen....  :-D

lo

Citaat van: marvin op juli 08, 2010, 22:35:11
Mijn directe buren zijn er al een paar weken niet, behalve de onderbuurman maar die maakt het geen donder uit.
Maar uit respect voor de omringende buren heb ik wel de deuren en ramen dicht, nu even adem pauze.
Want het wordt hier wel god verziekend heet binnen!! Daar helpt die ventilator niet meer tegen.
Even op het balkon uitwaaien en daarna vrolijk weer verder, krijg net een mailtje dat de volgende film ook in de brievenbus ligt.  :-D
Even een film avondje, weer even wat anders dan de hele dag voetbal....  clown1

Best een aardige film trouwens, behoorlijke soundtrack!

Een echte die-hard als je met dit weer jezelf opsluit om een filempie te pikken notworthy notworthy :-D

Citaat van: marvin op juli 08, 2010, 22:35:11
@Lo,
Ik kijk bijna nooit films die op tv komen....  :-D

notworthy notworthy :schater: :schater:

Verschil moet er wezen hè :yes: :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


lo

Zet je toch nog snel effe een nieuwe op :yes:

groet,

lo

PS zometeen gekookte marvin :-o
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ja inderdaad, wel eerst even alles open zetten. Anders kan ik straks 112 bellen...  :-D

lo

Heb je niet zo'n manbeveiligingstoestelletje (mooi woord gemaakt hè :wink:) van je werk aan je nek hangen?
Als je dan een tijdje niet beweegt of horizontaal gaat komen ze automatisch clown1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Die gebruik ik op mijn werk ook niet, hangt aan de airco. Die ik op mijn werk wél heb en thuis niet...  :-D

WimPeu

Net even gekeken..is idd gekkenwerk met deze temperaturen maar door al mijn stereo gedoe zou ik bijna vergeten hoe goed mijn surround setje is. notworthy


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: marvin op juli 08, 2010, 23:19:58
Die gebruik ik op mijn werk ook niet, hangt aan de airco. Die ik op mijn werk wél heb en thuis niet...  :-D

Zit maar 1 ding op: Als je wiederweerga naar je werk verhuizen :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ik heb het idee dat ik al op mijn werk woon en dat ik soms eens even in Club-50 mag ontspannen.....  :-D

Ik gebruik dat surround ook niet elke dag Wim, maar als het dan even aangesproken wordt dan loopt er een draadje kwijl uit mijn linker mondhoek...  clown1

lo

oud en seniel aan het worden. Ik ken het :-o
Maar euh ik ga slapen, lekker afkoelen :angel: :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin