Kabelzooi.....? Hoe ziet het er bij jou uit?

Gestart door lo, juli 02, 2010, 14:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Je mag wel eens een keer stoffen daar, zie het spinnen rag gewoon zitten.... :-P :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bas focal marantz

Citaat van: lo op oktober 02, 2014, 13:18:50
Je mag wel eens een keer stoffen daar, zie het spinnen rag gewoon zitten.... :-P :-D
Spinnen rag is heel licht en heel sterk, misschien ook wel goed om dat om je kabels heen te doen.

rexp


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

rexp

Speciaal geprepareerd voor Belgische stroom. Zo klinkt Doel 1 beter dan Doel 2.

pmpcabo

#125
Bij mij achter mijn Ikea Lack TV meubel heb ik de kabels nog niet netjes weggewerkt. Dit omdat er de laatste tijd nogal eens gewisseld wordt qua apparatuur. Vooral platenspelers wisselen nog wel eens van plek en vaak maakt een platenspeler ook weer ruimte voor een betere platenspeler welke ik dan weer ergens op de kop heb getikt.

Maar als er eenmaal een keer een Marantz 6100/6150 of Marantz 6300/6350 met houten plint voorbij komt welke niet weer voor mijn neus wordt weggekaapt, dan is er denk ik rust in de tent en ga ik aan de achterzijde van het Ikea Lack TV meubel de bekabeling maar eens organiseren.

Ik heb overigens al bepaalde bekabeling zoals de luidsprekerkabels (achter) voorzien van nylon kous. En dat gebeurt eigenlijk met alle kabels welke nu achter het meubel liggen. Niet omdat het qua geluid iets oplevert maar allemaal kabels met zwarte nylon kous staat wel verdomd mooi (vind ik zelf dan he?).

Update: er kwam een Marantz 6150 voorbij. Opgehaald in Deventer. Zo blij als een kind in een snoepwinkel, platenzaak, HiFi winkel. Nou ja, vul zelf maar in...
Marantz NR1604 AV Receiver | Marantz UD7007 Blu-Ray Player | Marantz CC4001 CD Changer | Thorens TD 166 + Denon DP-23F turntables | Translator Impact 4 II + Marantz LD-50 loudspeakers | Marantz 2238B Receiver | Marantz 5025 Cassettedeck

Zep

Ik ben vorige week overgestapt op draadloze stroom, geen last meer van de kabelzooi  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Gerrald

Citaat van: Zep op juli 22, 2016, 10:21:34
Ik ben vorige week overgestapt op draadloze stroom, geen last meer van de kabelzooi  :wink:

Ik heb laatst ook al een mooi draadloos verlengsnoer gekocht, kan het iedereen aanraden  :gaap:
|-Marantz PM17-|-Trigon Vanguard II-|-Thorens TD166 H.A.T. mod-|-Denon DL304-|-JK type 2 interlinks-|-JK Powercord-|-JK Reference Junior-|

Zep

Citaat van: Gerrald op augustus 02, 2016, 13:04:45
Ik heb laatst ook al een mooi draadloos verlengsnoer gekocht, kan het iedereen aanraden  :gaap:

clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Matt

#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

#130
Zo ziet er bij mijn main set uit. Redelijk geordend, dacht ik zo.






Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Best netjes :yes:.
Binnenkort verwacht ik andere ls kabels; dat is een natuurlijk moment om alles ook hier nog weer wat verder te ordenen.

Brutus

Keurig.........bij mij is het een teringzooi zag ik deze week.....teveel apparaat op 3m2  :roll: :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Ziet er inderdaad redelijk geordend uit..  :yes: hier wel wat minder :-P echter heb ik ook wat meer draadjes weg te werken :angel: :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Brutus

Me too, 11 netstekkers en dan de bijhorende signaalkabels nog  :roll: :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20