Supra Rondo of Ply

Gestart door grendel, juni 27, 2010, 09:06:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grendel

Geachte Marantzliefhebbers,

Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn W&M bekabeling, dus weer op zoek naar iets anders voor mijn set. Heeft iemand van jullie ervaring met bovengenoemde speakerkabels, en dan voornamenlijk in een marantz 7001 set zoals ik.

xander32

Citaat van: grendel op juni 27, 2010, 09:06:46
Geachte Marantzliefhebbers,

Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn W&M bekabeling, dus weer op zoek naar iets anders voor mijn set. Heeft iemand van jullie ervaring met bovengenoemde speakerkabels, en dan voornamenlijk in een marantz 7001 set zoals ik.
Het is niet alleen de match met de componenten maar (vooral) ook met de speakers.

Kan je aangeven wat je ervan verwacht had en/of wat je nu mist, wat je nu minder vind klinken?


Sander.

grendel

#2
@Sander:

Ik had gehoopt om wat meer helderheid en detail te krijgen, maar helaas is dat (nog) niet echt gelukt. Het lijkt als het ware nog een beetje troebel....... Misschien is een interlink van Supra ook geen slecht idee?

xander32

#3
Citaat van: grendel op juni 27, 2010, 09:43:00
@Sander:

Ik had gehoopt om wat meer helderheid en detail te krijgen, maar helaas is dat (nog) niet echt gelukt. Het lijkt als het ware nog een beetje troebel....... Misschien is een interlink van Supra ook geen slecht idee?
Ik zie nu dat ik ook onvolledig was: de bekabeling betreft alleen de ic`s of ook de ls. kabels(edit: ik zie jouw onderschrift - beiden dus)?

W&M is bij mijn weten een pure koperkabel. Wil je meer snelheid, detail en hoog in de set dan zou je kunnen kijken naar (ver-)zilver(de) kabels. Er zijn verschillende merken die deze in hun programma hebben.


Sander.