Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

bert50

Altijd Roy standaard procedure hier .[emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Goede tip JRM: Celine Cairo - Follow EP.
Of bedoelde je deze niet in je verslag van M&G bij Rene?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

jrm

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 14, 2019, 13:45:10
Goede tip JRM: Celine Cairo - Follow EP.
Of bedoelde je deze niet in je verslag van M&G bij Rene?

Haar eerste heeft zij in eigen beheer uitgebracht onder haar eigen naam, waarop onder andere het leuke nummer You've got me goodi staat.

xander32


Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

jrm


xander32

#17511
 :-D

Jullie sjouwen maar fijn op en neer van sweetspot naar de dt 👍🏻, laat mij maar lekker streamen vanaf de bank. Wanneer jullie het kostbare vinyl eindelijk op de dt hebben geïnstalleerd en alles correct hebben afgesteld, ben ik onderwijl al van m'n tweede album aan het genieten 🎶. Ieders z'n hobby  :yes:.

Maar betreft het vinyl als hobby; in een bijlage van de Gelderlander stond gisteren een artikel over vinyl. De auteur, een mid- 50iger en zelf een vinyl liefhebber, dacht zelf dat dit voortkwam uit z'n leeftijdsfase. Maar toen hij op onderzoek uit ging, bleek dat het vinyl weer helemaal terug is en niet enkel bij 50- en 60igers. Ook de jeugd is het vinyl aan het ontdekken. Wat volgde waren een aantal portretten van vinyl liefhebbers, van diverse leeftijd, van diverse pluimage. Een luchtig en vermakelijk artikel.


Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 14, 2019, 15:50:37
Jij bent gewoon jaloers.  :yes:

Marvin

Collega van me is DJ, voornamelijk van die ouwe disco muziek.
Draait best een hoop tegenwoordig, doet het vast goed.
Maar die draait enkel met platen, dat vind ik wel gaaf
Eddy de Platenbaas... [emoji1787]

Vinyl_Fuchs

Ik vind die varatie in muziekbronnen wel lekker. M.b.t. vrouwen hou ik het bij 1, maar voor de rest hou ik van variatie. Da's niet helemaal waar. Ik zie ook graag een grote verscheidenheid aan mooie vrouwen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Robert ik denk dat jij ook zomaar in de doelgroep zou kunnen vallen. [emoji23][emoji23] wat betreft vinyl geef er nou maar aan toe.[emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Dat zou wat worden, wanneer ik aan alle verleidingen toe zou geven 😛  :roll:

Citaat van: bert50 op april 14, 2019, 16:24:40
Robert ik denk dat jij ook zomaar in de doelgroep zou kunnen vallen. [emoji23][emoji23] wat betreft vinyl geef er nou maar aan toe.[emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Je kan het kwestie van tijd.[emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Door het streamen geen vinyl meer gedraaid. Merkt wel dat vinyl beluisteren mij meer rust geeft, lees: bewuster van muziek geniet. Bij streamen is het meer surfen en ontdekken. Waarbij ik soms niets eens op luisterstoel zit. Dus voor de totale beleving blijft bij mij vinyl op 1 staan.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Met de nadruk dus op staan en 't heen en weer sjouwen  :-D.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 14, 2019, 16:31:49
Door het streamen geen vinyl meer gedraaid. Merkt wel dat vinyl beluisteren mij meer rust geeft, lees: bewuster van muziek geniet. Bij streamen is het meer surfen en ontdekken. Waarbij ik soms niets eens op luisterstoel zit. Dus voor de totale beleving blijft bij mij vinyl op 1 staan.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op april 14, 2019, 16:42:38
Met de nadruk dus op staan en 't heen en weer sjouwen  :-D.
Dat neem ik graag voor lief.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.